Mare dreptate ai!Am lucrat si eu pana de curand in domeniu si am simtit cata relaxare,nepasare si dovada de retard au marea majoritate a clientilor ce intra intru magazin bazat pe telefonie mobila si noua tehnologie.Le explici contractul si tot ce au nevoie pt a se putea folosi de produsul sau serviciul achizitionat,le dai toate detaliile unde tb sa sune pt a semnala orice problema,le arati exact cum sa activeze un serviciu...dar ei NU,continua sa fie retardati la cote maxime!Te omoara zilnic cu probleme de 2 bani care ar trebui sa le rezolve ei singuri fara sa dea angajatiilor batai de cap,pt ca un angajat nu castiga chiar nimic pt rezolvarea problemelor si a ,,mofturilor,,.In momentul in care chiar ai o problema serioasa de rezolvat,nu mai ai putere si concentrare pt ca tziau mancato nebunii de mai devreme.
Asa ca ar fi bine sa nu mai aruncam fiecare nemultumire spre anumiti angajati pentru ca si ei au limitele lor de rabdare si competenta.Ar fi mai bine sa incercam sa ne descurcam si singuri cu chestiile banale si sa nu mai sarim ca arsi la orice gest care nu ne e pe plac.Nu ne obliga nimeni sa mergem la Geramanos sau sa ne abonam la Cosmote!
Ba dute sa ma bei de fr*ier .. esti ceva angajat al cosmote sau germanos .. beamai