Guest
Guest
|
Excrocheria Orange.
scris pe 19 mar 2012 19:58 de Guest
Am un abonament la Orange de 10-15 ani, nu am prejudiciat Orange Romania cu nici un cent.
In ianuarie m-am dus sa fac o modificare de contract si sa imi iau Internet cu gandul sa-l testez.
Fatuca de la ghiseu m-a aburit omitind sa-mi spuna ca imi face contract obligatoriu pe doi ani.
Adica dupa 15 ani in care am platit si nu am avut nicio pretentie va gasiti sa ma pacaliti si sa ma obligati sa platesc ce vreti voi.
Gresala este a mea pentru ca am avut incredere in Orange si dupa 15 ani nici nu m-am gandit ca o sa ma trateze ca pe un necunoscut.
Asta este abuz si lipsa de bun simt fata de clienti, in special fata de cei fideli.
Va asigur ca voi face o promovare negativa impotriva Orange cat voi putea de puternica.
Problema nu este a fatucii de la ghiseu, ci a conducerii Orange pentru ca atitudinea lor se propaga in relatiile cu clientii.
Adica cei de la RDS nu stiu ce sa imi ma faca sa imi multumeasca fiindca sunt client vechi, iar Orange nu stie cum sa ma excrocheze mai mult.
Pacaleala si lipsa de bun simt tine o data si au durata limitata, bunul simt castigand intotdeauna in afaceri.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: Excrocheria Orange.
scris pe 21 apr 2012 10:18 de Guest
Am un abonament la Orange de 10-15 ani, nu am prejudiciat Orange Romania cu nici un cent.
In ianuarie m-am dus sa fac o modificare de contract si sa imi iau Internet cu gandul sa-l testez.
Fatuca de la ghiseu m-a aburit omitind sa-mi spuna ca imi face contract obligatoriu pe doi ani.
Adica dupa 15 ani in care am platit si nu am avut nicio pretentie va gasiti sa ma pacaliti si sa ma obligati sa platesc ce vreti voi.
Gresala este a mea pentru ca am avut incredere in Orange si dupa 15 ani nici nu m-am gandit ca o sa ma trateze ca pe un necunoscut.
Asta este abuz si lipsa de bun simt fata de clienti, in special fata de cei fideli.
Va asigur ca voi face o promovare negativa impotriva Orange cat voi putea de puternica.
Problema nu este a fatucii de la ghiseu, ci a conducerii Orange pentru ca atitudinea lor se propaga in relatiile cu clientii.
Adica cei de la RDS nu stiu ce sa imi ma faca sa imi multumeasca fiindca sunt client vechi, iar Orange nu stie cum sa ma excrocheze mai mult.
Pacaleala si lipsa de bun simt tine o data si au durata limitata, bunul simt castigand intotdeauna in afaceri.
Fac totul pentru profit . Am vecina bolnav cu schizo afectivitate pe care au convins sa ieie telefon nou si sa faca al 2-lea abonamen anul trecut .Anul asta aceas poveste lau facut si al 3-ea abonament pt. o femeie de 43 de ani care nare venit si pe care itretin parinti din pensie la peste 70 de ani .
La abonament cel nou a primit si extra : - Iau zis ca are internet inclus in abonament . A primit factura incarcata cam de valoarea pensiei a parintilor
Culmea e ca cel care la facut ultimul contrac ,abonament ptr. femeie stia ca femeia e bolnav ...toti de acolo o stiiau
6-hu-0f171a3743726422d79332367efa1939.jpg (294.27 KB)
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: Excrocheria Orange.
scris pe 4 sep 2012 20:32 de Guest
Tatal meu a facut un abonament pe 3luni cu o luna inainte sa s inchida abonamentul am fost la ei si am depus o cerere de reziliere contract si surpiza cartela dupa ce sa inchis abnament a fost scoasa si inlocuita cu una pre pay acum la sf de august tatal meu primeste acasa o factura de 100 ron sa ne cada fata la totii cand am citit. Am revenit la ei cu o convorbire telefonica pentru lamuriri si ei nu pot face nimik abonamentu sa prelungit asa a vrut orange noi am scris citet inchidere abonament motive financiare adica nu pot sa mai platesc ca este prea scump si cu toate astea inregistrate am mai facut si o sesizare la ei si asteptam raspuns. Daca nu sterg aceasta suma de pe numele tatalui meu suntem dispusi sa facem o reclamatie laO.P.C. si sa ne cautam un avocat. Teapa orange fugiti cat puteti de abonamente.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: Excrocheria Orange.
scris pe 29 sep 2012 22:21 de Guest
Dupa multe telefoane ,cereri si batai de cap am primit in sfarsit un raspuns favorabil de la orange factura a venit cu munus acum dar daca taceam si plateam asa ca nu lasati sa se rezolve de la sine .
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: Excrocheria Orange.
scris pe 19 apr 2015 22:16 de Guest
Stai linistit! Si eu am abonament la ei de vreo 15-16 ani, dar asta nu i-a impiedicat sa-mi dea o teapa cu un stick de Internet pe care nu-l voiam si le-am spus asta corect cand am fost contactat telefonic, dar individu' ala tot insista ca de ce sa nu-l primesc ca este un bonus pentru lunga mea colaborare cu Orange si nu costa ABSOLUT nimic. Intreb inca o data daca va trebui sa platesc ceva in plus la factura pentru asta, dar m-a asigurat ca TOTUL este gratuit. Teapa! Ma trezesc cu inca un abonament in plus de plata, Colibri 11, adica 11 Euro pe luna in plus fata de cel obisnuit al meu de 9 Euro. Am facut o reclamatie in scris la ei si....astept! Dar, cum sunt deja trecut prin viata.....ma indoiesc ca vor avea bun simt, ca despre a fi protejati de legea din Romania......Dumnezeu cu mila! In tara asta legea nu protejeaza oamenii cinstiti.
Am un abonament la Orange de 10-15 ani, nu am prejudiciat Orange Romania cu nici un cent.
In ianuarie m-am dus sa fac o modificare de contract si sa imi iau Internet cu gandul sa-l testez.
Fatuca de la ghiseu m-a aburit omitind sa-mi spuna ca imi face contract obligatoriu pe doi ani.
Adica dupa 15 ani in care am platit si nu am avut nicio pretentie va gasiti sa ma pacaliti si sa ma obligati sa platesc ce vreti voi.
Gresala este a mea pentru ca am avut incredere in Orange si dupa 15 ani nici nu m-am gandit ca o sa ma trateze ca pe un necunoscut.
Asta este abuz si lipsa de bun simt fata de clienti, in special fata de cei fideli.
Va asigur ca voi face o promovare negativa impotriva Orange cat voi putea de puternica.
Problema nu este a fatucii de la ghiseu, ci a conducerii Orange pentru ca atitudinea lor se propaga in relatiile cu clientii.
Adica cei de la RDS nu stiu ce sa imi ma faca sa imi multumeasca fiindca sunt client vechi, iar Orange nu stie cum sa ma excrocheze mai mult.
Pacaleala si lipsa de bun simt tine o data si au durata limitata, bunul simt castigand intotdeauna in afaceri.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: Cea mai mare excrocherie Orange.
scris pe 21 mai 2015 13:08 de Guest
Am o tableta VONINO ONYX Z 7 cu abonament internet din 30.05.2014.Tableta este in garantie. In data de 05.05.2015 m-am prezentat cu tableta la Orange shop Ramnicu Valcea deoarece bateria nu se mai incarca si era umflata asa de rau ca mi-a sarit capacul de la tableta . S-a intocmit DOCUMENT DE RECEPTIE TERMINAL GSM DEFECT NR. PV0100420009846. In acest document se specifica clar ca tableta nu prezinta urme de lovituri.
In data de 12 mai 2015 la orele 18,11 primesc un telefon de la FLASH GSM SERVICE in care mi se spune ca am spart displayul si ca ma costa 250 lei.Mi s-a dat un nr.de cont din banca Transilvania si un nr.de Deviz 72998.
Tableta a fost foarte bine controlata de d-na de la Orange shop Rm.Valcea si nu a gasit nici-o lovitura.
Dupa o saptamana de mesaje ("in cateva zile vom rezolva sesizarea dvs." mi s-a adus tableta VONINO in magazinul Shop Orange Rm.Valcea.
Bineinteles ca este inchisa si nu functioneaza.
Nu a fost reparata fiind in garantie si in plus mi-au anulat garantia.
Dupa ce ca aceasta tableta nu a fost noua ci reconditionata cei de la FLASH GSM SERVICE nu au avut bunul simt sa o repare.
Nu stiu care este legatura dintre ORANGE si FLASH GSM SERVICE dar firma orange va avea de suferit.
Dupa cum am vazut pe forum suntem destui de multi excrocati de aceasta firma.
Ne vom uni si ne vom adresa ANPC , DNA, PRESA.
Nu este o amenintare dar trebuie sa nu mai fim luati de fraieri.
In plus ne vom transfera la firmele concurente care nu fac excrocherii.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: Excrocheria Orange.
scris pe 31 dec 2015 17:55 de Guest
firma oringe este o firma de tepari. asa fac numai escrocii iti pot modifica contractul fara a te anunta si sunt covvinsi ca au dreptate .ei ne cred de prosti,cred ca orce e permis , Parerea mea e ca trebuie abandonati , va sugerez la toti verificati-va facturile si abonamentele si va ve-ti convinge de escrocherie.Eu spre exemplu am un abonament de 7 E dar preferential am avut minute gratis cu strainatatea si nitam nisam m-am trezit ca m-au modificat abonamentul fara asolicita sau asemna ceva .Cred ca asa ceva e inadmisibil Va solicit inca odata sa verificati abonamentul si factura .cu respect mihai
|
sus |
|
|
Forum telefoane mobile
|