Vinerea sisambata trecuta am avut doua zile foarte limistite. Nu m-a sunat nimeni. Insa mi-am dat seama duminica dimineata ca nici nu pot sa sun si nici nu pot fi sunat. Desi telefonul imi arata ca am semnal, nu puteam sa sun. Fara sa fi facut nimic cu telefonul intre timp. Am mers luni la Orange si mi-au spus SEC "Vi s-a blocat cartela". Din cate atiu eu, cartela nu e inzestrata cu vointa proptrie si deci singura nu se poate bloca. Mi-au cerut bani pe transferul de date si - ce sa vezi - mi-au oprit cartela veche. Safaca CE cu ea? Pe moment nu am realizat gravitatea situatiei insa acum imi dau seama ca e un "mic" abuz din partea acestor hoti. Atata tiimp cat eu nu qm facut ceva care sa duca la defectarea cartelei (care ma indoiesc ca era defecta) nu mi se pare normal sa ma tina 2 zile fara serviciul pe care l-am platit. A! Era sa uit: la Orange in magazin erau 9-10 clienti CU ACEEASI problema. Si stau axum sa ma intreb: "asa face Orange rost de banii de salarii?"
Salut,
Acelasi lucru am patit si eu...mi-au blocat cartela desi aveam credit incarcat de curand. imi cer sa-mi fac abonament pe minim 3 luni daca vreau sa-mi pastrez numarul...frumos nu-i asa?!