Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 12 nov 2013 12:45 de Guest
Cred ca bataia de joc la adresa clientilor este ceva obisnuit la noi. Protectia consumatorului NU EXISTA , nu sunt buni decta banii lor. Eu sunt client vodafon de cand s-a infiintat compania....cu acelas nr. de telefon care am inghitit an de an "ofertele , extra obtiunile si toate trucurile "lor de a-mi lua banii . Am beneficiat de o pneumonie severa si pur si simplu am uitat de plata facturii, si nu am stiut ca pot face aminare de plata -NU s-au deranjat sa-mi trimita sms .. . M-au deconectat .. asa considera vodafon sa rasplateasc clientii fideli....fara comentarii.
Probabil aceste mesaje le citim noi Beneficiarii...
Sa stiti ca intentionat am scris vodafon cu V mic - pentru ca in ciuda laudei "a doua companie de telefonie din tara " ca nr de clienti viitorul lor este imprevizibil daca nu isi modifica atitudinea vis a vis de noi CLIENTII cei care facem posibila existenta unei companii care isi bate joc de noi .
|
sus |
|
ralucius11
Newbie 1 mesaje
|
Re: teapa vodafone
scris pe 24 feb 2014 17:57 de ralucius11
a va povestesc si eu ce-am patit cu Vodafone si Regenersis, ca poate cineva in tara asta pune capat jafului, minciunii si prostirii in fata ca fiind servicii si bunuri premium si poate ca altii care se documenteaza inainte sa cumpere vor fi scutiti de tepele pe care le pot lua de la firmele mentionate.
Mi-am cumparat un telefon HTC Mini One in decembrie, la mijlocul lunii ianuarie mi s-a stricat telefonul, in sensul ca se reseta intruna, fara sa pot face ceva sa il opresc (modelul nu are bateria accesibila), dupa care a murit de tot. L-am dus in magazinul Vodafone din Calea Mosilor pe 17 ianuarie si l-am mai recuperat abia peste 18 zile. In momentul in care l-am ridicat avea nu mai putin de 11 componente inlocuite. Toate bune si frumoase, la cateva zile dupa ce l-am primit mi-a murit butonul de control sunet, in sensul de majorare, a doua zi celalalt iar camera video nu mai pornea. Va inchipuiti ce "MESERIASI" sunt oameniii de la Regenersis, daca dupa prima interventie apar defecte care anterior nu existau.
M-am dus inapoi in magazinul din Mosilor, unde domnul Gabriel si numaistiucum, care era seful de magazin, dupa ce am stat o ora in magazin pentru ca la ghiseele la care aveam treaba era un singur operator (celalalt a venit dupa O ORA), si le-am facut scandal ca nu mai iau telefonul inapoi si ca vreau sa-mi fe schimbat, mi-a promis ca vor trimite telefonul in service pt ca e de (In)competenta celor de la Regenersis sa propuna inlocuirea si ca va urgenta (O MARE MINCIUNA, telefonul meu si acum in service, dupa 15 zile- oricum, am inregistrat discutia si o voi atasa in plangerea catre ANPC) ca sa nu se enerveze lumea din magazin prezenta la momentul respectiv.
Si ce vina are Vodafone? intreba cineva mai devreme - vina de a nu-si respecta clientii prin asigurarea serviceului, asa cum prevede legislatia, ce vina are Regenersis? Ca trage cu dintii sa nu inlocuiasca telefoanele, ca sa nu plateasca despagubiri pentru ca probabil ca au clauze contractuale in acest sens cu HTC.
Bineinteles ca am sunat ulterior la Regenersis si ca nu ii sunase sau scrisese nimeni pe mail. Mai mult cei de la service mi-au comunicat ca nu ei au puterea de a propune schimbarea telefonului ci doar producatorul. CINE MINTE DOMNILOR, ca Vodafone spune ca service-ul, service-ul ca producatorul si clientul ramane ca prostul in drum?
Nu doar asta, mi-au dat o fisa de reparatie cu un numar gresit, ca nu gasea service-ul telefonul ca fiind primit, o intreaga si imensa bataie de joc, pe care eu una nu am de gand sa o inghit, o sa fac plangere la ANPC si o sa ii dau si in judecata daca e nevoie, nu e normal si posibil sa ne lasam calcati in picioare ca si cand n-am avea drepturi si nu suntem decat niste fraieri care inghit tot ce ne servesc cei gen Vodafone sau Regenersis.
Iar povestea aia cu de trei ori revenit in service este doar o legennda, nu scrie nicaieri asa ceva, esti la bunul plac al Vodafone, ai dat banii, esti considerat fraier, ce atatea drepturi.
Editat de ralucius11 pe 24 feb 2014 17:58
|
sus |
|
pedros
Newbie 12 mesaje
|
Re: teapa vodafone
scris pe 6 mar 2014 13:04 de pedros
a va povestesc si eu ce-am patit cu Vodafone si Regenersis, ca poate cineva in tara asta pune capat jafului, minciunii si prostirii in fata ca fiind servicii si bunuri premium si poate ca altii care se documenteaza inainte sa cumpere vor fi scutiti de tepele pe care le pot lua de la firmele mentionate.
Mi-am cumparat un telefon HTC Mini One in decembrie, la mijlocul lunii ianuarie mi s-a stricat telefonul, in sensul ca se reseta intruna, fara sa pot face ceva sa il opresc (modelul nu are bateria accesibila), dupa care a murit de tot. L-am dus in magazinul Vodafone din Calea Mosilor pe 17 ianuarie si l-am mai recuperat abia peste 18 zile. In momentul in care l-am ridicat avea nu mai putin de 11 componente inlocuite. Toate bune si frumoase, la cateva zile dupa ce l-am primit mi-a murit butonul de control sunet, in sensul de majorare, a doua zi celalalt iar camera video nu mai pornea. Va inchipuiti ce "MESERIASI" sunt oameniii de la Regenersis, daca dupa prima interventie apar defecte care anterior nu existau.
M-am dus inapoi in magazinul din Mosilor, unde domnul Gabriel si numaistiucum, care era seful de magazin, dupa ce am stat o ora in magazin pentru ca la ghiseele la care aveam treaba era un singur operator (celalalt a venit dupa O ORA), si le-am facut scandal ca nu mai iau telefonul inapoi si ca vreau sa-mi fe schimbat, mi-a promis ca vor trimite telefonul in service pt ca e de (In)competenta celor de la Regenersis sa propuna inlocuirea si ca va urgenta (O MARE MINCIUNA, telefonul meu si acum in service, dupa 15 zile- oricum, am inregistrat discutia si o voi atasa in plangerea catre ANPC) ca sa nu se enerveze lumea din magazin prezenta la momentul respectiv.
Si ce vina are Vodafone? intreba cineva mai devreme - vina de a nu-si respecta clientii prin asigurarea serviceului, asa cum prevede legislatia, ce vina are Regenersis? Ca trage cu dintii sa nu inlocuiasca telefoanele, ca sa nu plateasca despagubiri pentru ca probabil ca au clauze contractuale in acest sens cu HTC.
Bineinteles ca am sunat ulterior la Regenersis si ca nu ii sunase sau scrisese nimeni pe mail. Mai mult cei de la service mi-au comunicat ca nu ei au puterea de a propune schimbarea telefonului ci doar producatorul. CINE MINTE DOMNILOR, ca Vodafone spune ca service-ul, service-ul ca producatorul si clientul ramane ca prostul in drum?
Nu doar asta, mi-au dat o fisa de reparatie cu un numar gresit, ca nu gasea service-ul telefonul ca fiind primit, o intreaga si imensa bataie de joc, pe care eu una nu am de gand sa o inghit, o sa fac plangere la ANPC si o sa ii dau si in judecata daca e nevoie, nu e normal si posibil sa ne lasam calcati in picioare ca si cand n-am avea drepturi si nu suntem decat niste fraieri care inghit tot ce ne servesc cei gen Vodafone sau Regenersis.
Iar povestea aia cu de trei ori revenit in service este doar o legennda, nu scrie nicaieri asa ceva, esti la bunul plac al Vodafone, ai dat banii, esti considerat fraier, ce atatea drepturi. Foarte bine ai facut.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa tepelor VODAFONE=ZERO
scris pe 14 oct 2014 19:28 de Guest
Esti cam prost .. esti de la tara?
miramas
|
sus |
|
Guest
Guest
|
teapa tepelor VODAFONE
scris pe 26 nov 2014 11:08 de Guest
ATENTIE la noile abonamente Vodafone: eu am facut doua abonamente Vodafone, unul de 11 si altul de 15 euro, si am constatat cu stupoare din prima factura ca mi-au trecut 11+TVA si 15+TVA!!! M-am dus la ei cu contractul si au remediat imediat, dar daca nu verificati va luati o TEAPA de proportii pe termen lung cu firma lui peste prajit...
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 17 feb 2015 09:05 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 15 mar 2015 14:11 de Guest
am o plangere ma-m uitat pe telefon la *123#si am vazut 37.44 euro cost suplimentar si nu stiu de ce la ce trb sa su nsa aflu sa stiu.?
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 15 mar 2015 14:11 de Guest
am o plangere ma-m uitat pe telefon la *123#si am vazut 37.44 euro cost suplimentar si nu stiu de ce la ce trb sa su nsa aflu sa stiu.?
|
sus |
|
emobil
Junior member 39 mesaje
|
Re: teapa vodafone
scris pe 18 mar 2015 16:06 de emobil
am o plangere ma-m uitat pe telefon la *123#si am vazut 37.44 euro cost suplimentar si nu stiu de ce la ce trb sa su nsa aflu sa stiu.?
Relatii cu clientii *222
|
sus |
|
Guest
Guest
|
dupa 8 ani
scris pe 9 mai 2015 12:18 de Guest
Buna! Acum aproximativ 8 ani am inchis un abonament la Vodafone, (asa am crezut ). De curand am primit un plic prin care sunt instiintat ca am de plata suma de 20000 de lei deaorece nu am mai achitat taxa de abonatde mult timp si s-au strans multe penalizari. Cand am vorbit la tel cu un reprezentant Vodafon....mi-a cerut sa comunic numele operatorului de la acea data pentru ca eu inca figurez ca abonat (restant) la Vodafon.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 8 iun 2015 19:48 de Guest
Deocamdata nu am mai primit nici un mesaj, oricum primeam mesaj doar cand activam internetul. Pana acum am de plata 10 euro.
Mie toate astea au inceput sa mi se intample dupa ce am acceptat o aplicatie numita download. Dupa ce am dezinstalato ea a ramas in telefon, azi mi-am dat seama ca e in mai multe fisiere in telefon. E posibil sa mai gasesti un fisier numit generic "file" care vine de la aceeasi aplicatie, de aceea iti recomand o formatare a cartelei si o revenire la setarile initiale ale telefonului.
Generic file, din cate vad. E un spawm care o data instalat Trimite mesaje/texte
Spre un destinatar prestabilit de catre acesta.Iti poate trimite intre 3 si 500 de mesaje
Intr-o singura saptamana.De aceea e indicat sa aveti un firewal pe fiecare android.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 12 iun 2015 23:07 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 4 iul 2015 12:18 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 4 iul 2015 12:18 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 23 iul 2015 21:47 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 23 iul 2015 21:47 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 23 iul 2015 21:48 de Guest
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: teapa vodafone
scris pe 24 iul 2015 16:05 de Guest
Nu s-a schimbat nimic, este aceeasi situatie si in 2015, aceleasi minciuni, aceeasi tehnica inselatoare.
In apropiere de Timisoara, la cca 10 km, nu aveam semnal la NET, am solicitat rezilierea contractului pentru ambele optiuni, VOCE si NET. Anterior cererii am primit un stik pentru al incerca , daca , totusi ar merge NET-ul, Evident, nu! Am primit confirmarea de reziliere a contractului din lipsa de semnal si , SURPRIZA, de al ei putere, fara consimtamantul meu, m-am trezit cu abonamentul la NET pe un an de zile. Cum vine asta? Fara acordul meu scris sau verbal, cu contractul reziliat, si mi-au mai si trimis factura de neplata???? Voi rezolva situatia cu acesti abuzivi. Cred ca isi dau seama ca le fuge pamantul de sub picioare si vor da faliment. Aviz viitorilor clienti, sunt fff neseriosi cei de la vodafone, m-au dus in eroare de multe ori, si nu fac reclama nimanui , sau vreunui alt operator, imi spun supararea .
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Fara titlu
scris pe 29 iul 2015 23:39 de Guest
|
sus |
|
|
Forum telefoane mobile
|