Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
      Adauga mobilul
tau aici!
Fa-ti cont acum
HomeNoutatiTelefoane mobileForumJocuriAplicatii
Cautare
cautare avansata
Pagina: 1 ... 5 6 7 8 9 inapoi | inainte  

Guest

Guest

0733222222 TEAPA DE 800EURO


scris pe 29 iul 2015 23:49 de Guest

SA NU CUMPARATI 0733222222
Se vinde prin intermediul magazinelor vodafon dupa care se reziliaza contractul in baza unor clauze abuzive din contract


Screenshot_2015-06-28-13-56-27.png (114.91 KB)
sus
Guest

Guest

Re: Teapa marca Vodafone


scris pe 8 sep 2015 10:49 de Guest

Se pare ca tepele Vodafone sunt fara sfarsit. La reincarcarea de 6 EUR pe cartela ar trebui sa intre in vigoare beneficiile de 1000 min/ sms/ MB. Dar...surpriza! NIMENI nu spune ca in momentul reincarcarii trebuie dezactivat serviciul de date....pentru ca va consuma instant cel putin cativa centi si nu vei mai avea " 1000 orice vrei tu", ci vei plati ca fraierul la Vodafone pretul "de lista" astfel incat in cateva ore se vor consuma cei 6 EUR care credeai ca iti ajung 1luna!!!! Uite asa face Vodafone bani. Raspunsul lor : "e logic sa fie asa". Voua vi se pare logic, de la sine inteles, ca nu necesita informare??!!! Multumesc.
sus
Guest

Guest

Re: Teapa marca Vodafone


scris pe 11 sep 2015 15:25 de Guest

Se pare ca tepele Vodafone sunt fara sfarsit. La reincarcarea de 6 EUR pe cartela ar trebui sa intre in vigoare beneficiile de 1000 min/ sms/ MB. Dar...surpriza! NIMENI nu spune ca in momentul reincarcarii trebuie dezactivat serviciul de date....pentru ca va consuma instant cel putin cativa centi si nu vei mai avea " 1000 orice vrei tu", ci vei plati ca fraierul la Vodafone pretul "de lista" astfel incat in cateva ore se vor consuma cei 6 EUR care credeai ca iti ajung 1luna!!!! Uite asa face Vodafone bani. Raspunsul lor : "e logic sa fie asa". Voua vi se pare logic, de la sine inteles, ca nu necesita informare??!!! Multumesc.




Prietene , daca asta ar fi singura tzeapa data de Vodafone , am fi oameni fericiti . Au o adevarata stiinta de a-si bate joc de oameni . Au avut de unde invata ...
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 17 nov 2015 21:36 de Guest

Cei mai mari tepari HOTII -VODAFONE -atentie mare incarca facturile -nu au acoperirire -SERVICII DE RAHAT-nu faceti greseala sa va faceti abonament-nu raspund la telefon cand ai nevoie de ei !!!
sus
Guest

Guest

Re: 0733222222 TEAPA DE 800EURO


scris pe 25 nov 2015 21:03 de Guest

sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 12 dec 2015 00:45 de Guest

imi pare rau sa va anunt dar am impresia ca sunt cei mai mari tepari de pe piata de telefonie mobila. de ce? simplu>va dau cazul meu>am 13 ani in reteaua lor ca abonat ; e ceva nu??>luna trecuta am intarziat cu plata abonamentului cam cu 10 zile>ce credeti ca mi-au facut??>mi-au oprit serviciile adica nu mai puteam suna pe nimeni!!>super nu?!!>dupa 13 ani in reteaua lor!!>super misto!!>gandire pur jidaneasca>da mai tare e pozitia lor cand m-am dus sa achit factura si le-am cerut explicatii>mi-au zis ca asta e politica firmei sii daca nu sunt multumit de serviciile lor sa ma duc la alt operator !>super tare nu??asta o sa sii fac mai am 4 luni de contract cu ei sii adio >le-am prognozat falimentul in maxim un an cu atitudinea si politica lor. asta e aveti grija ce alegeti sa nu ajungeti bataie de joc.>imi venea s-o strang de gat pe fufa aia dupa 13 ani de cotizare sa-mi opreasca serviciile ??>gata adio. i-am zis la fufa ca ea se juca cu papusile sii sarea coarda cand eu imi faceam abonament la conex si am inceput cu 0.60$ minutu.da asta e daca au ajuns fufe ca ea sa ia decizii o sa se aleaga prafu !!!>


Prietene. In primul rand tu esti genu ala de milog care are impresia ca i se cuvine orice ca are 13 ani ca si client. Nasol. Ai 13 ani. Ma bucur pentru tine. Vorbind juridic. Ai un contract. Il respecti sau nu. Aparent nu l-ai respectat, nu ai platit in termenul acceptat de tine, deci operatorul are dreptul sa iti intrerupa serviciile. Si daca vii cu atitudinea asta, nu o sa ii pese nimanui de tine in romania, pentru simplu fapt ca esti un milog, indiferent de cat timp esti in retea. Si la gaz daca nu ti-ai platit conform contractului iti taie gazul. Si daca vrei sa zici ca la gaz e monopol, nu e. Ai o gramada de alternative, nu iti trebe neaparat gaz. Baga-ti mintiile in cap, cand semnezi un contract, citeste ce semnezi! In momentul in care tubai semnat esti deacord cu termenii si conditiile contractului, pe care evident nu le-ai citit, ai semnat ca primarul. Un contract inseamna un angajament. Respecta angajamentul luat de tine si nu mai fa gura mare aiurea. Nu mai fi milog. Daca esti milog si nu iti convine un abonament, ai cartela pre-paid. Pentru tine a fost creeata.
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 12 dec 2015 00:52 de Guest

sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 12 dec 2015 00:58 de Guest




Esti cu capul?!!!
In servicii nu e ca la paine,politica de la vodafone ar trebui sa tina f mult cont de cei cu vechime in retea si in nici un caz sa le restrictioneze serviciile doar pt inarzierea cu cateva zile pt plata facturii.Se platesc deja penalitati pt intarziere daca nu ai stiut.Dupa cum vad nu stii mule....RUSINE cu romani ca tine,ai o gandire....mai bine nu mai spun cum.Macar nu te mai baga in seama pe forum....


Ba. Mergi la digi. Ca esti mai prost decat tastatura de pe care ai scris mesajul. Si daca ai 100 de ani in orice c**** de retea, ce tr face sa crezi ca si dreptul la ceva?! Nu ai ba roman incompetent dreptul la nimic. Ai dreptul la ce ai semnat! Si trebuie sa respecti si tu ce ai semnat. Nu mai spera la flori pe mormant de la vre-un furnizor de servicii. Nimeni nu te obliga sa stai la acelasi furnizor. Daca tu ai ales sa stai acolo, nu mai comenta ca un incompetent ce esti.
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 12 dec 2015 01:00 de Guest


tu ti cu ursu!!!

Tine cu ma-ta!
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 12 dec 2015 01:02 de Guest

VEDETI CA PRINRE INSTIGATORI DE MAI SUS CARE VA DA SFATURI SA PLATITI NISTE FACTURI ABERANTE SI NEJUSTIFICATE SI INCARCATE CU TOT FELUL DE SUME SUNT ANGAJATII VODAFONE ORANGE,ETC SI FIRME DE RECUPERARI CARE NU STIU SA TRAIASCA DECAT DUPA SPINAREA OMULUI DE RAND CA NISTE PARAZITI DE CAMATARI. NU VA LASATI INTIMIDATI DACA AVETI DREPTATE E FOARTE GREU SA JUSTIFICE O FACTURA REALA IN INSTANTA ADICA VOI NU AVETI UN CONTOR SA VA UITATI CAT ATI CONSUMAT VA TRIMITE EI UN MESAJ CU CAT VREA SA PLATITI DACA TE JUDECI CU EI NU POT JUSTIFICA TOTUL ,INTELEGETI ASTEA NU SUNT PROBE SUNT IN AVANTAJUL LOR DE UNDE NU STIU CA IN CENTRALA LOR NU VORBESTE ALCINEVA PE NR MEU,NU AU PROBE CLARE SI DE ACEEA NU DAU IN JUDECAT, PASAND LA FIRME CAPUSA SA RECUPEREZE CEVA DACA POT DE LA CEI SLABI DE CARACTER.


Vezi ca iti urla magarul in curte sa ii dai apa. Internetul si telefonia mobila nu e pentru tine. Si daca un om reuseste sa traiasca pe spinarea ta inseamna ca esti prost. Nu te mai da destept ca ai IQ subunitar.
sus
Guest

Guest

Re: teapa tepelor VODAFONE=ZERO


scris pe 30 dec 2015 13:12 de Guest

asa crezi tu? iao pe asta,telefonul meu e la reparat dar eu apar ca am luat contact cu NTH pe factura mea apare 14 euro,dar telefonul meu era mort in ziua aia
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 16 feb 2016 12:00 de Guest

am facut 2 abonamente la vodafon si nu am platit ,ce se poate intampla ??
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 16 feb 2016 12:02 de Guest

am facut 2 abonamente la vodafon si nu am platit ,ce se poate intampla ??


1931919_1803208043240087_1319091816_n.jpg (25.99 KB)
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 16 feb 2016 17:47 de Guest

am facut 2 abonamente la vodafon si nu am platit ,ce se poate intampla ??


Eu am patit asta:
Nu am vrut sa platesc o factura supraincarcata cu 160Euro la un abonament M2M de 1 Euro
Am contestat-o. M-au lasat in pace aprox.4.5 ani dupa care m-am trezit cu penalitati de aprox.3000 Euro. In acelasi timp au vindut recuperarea

creantelor firmei: Mars Collections din Constanta. Firma, Recuperatori de ultima speta, este a unei avocate pe nume Ohanezian care este si shefa unei

organizatii PNL Constanta, care are relatii foarte dubioase in instante din intreaga tara. Dici din nou politicienii, de data aceasta PNL, sunt implicati in

astfel de excrocherii. Au pus Poprire pe salariul sotiei, Telefonul era pe numele ei si i-au luat aprox. 4000 Euro pentru penalitati. Daca stie cineva o

Teapa mai mare decit asta sa imi spuna si mie. Pentru un abonament M2M de 1Euro, Mi-au furat aprox. 4500 Euro. Este reala povestea, o voi

dovedii cu acte complete. Dar se pare ca altii au pierdut si case sau au fost dati afara din case prin astfel de excrocherii. Desii sunt simpatizant al

PLN - ului asa cum a ar fi trebuit sa fie acest partid, nu pot sa nu remarc faptul ca o mare parte dintre actualii politicieni PNL, considera astfel de

excrocherii: " O Profesie Liberala "
Ar trebuii sa ne unim toti cei care au fost furati si sa-i dam in judecata in primul rind pe operatorii de telefonie mobila care au incheiat contracte cu

clauze ascunse, cu rea credinta, cu intentia de a insela si a fura impreuna cu firmele de Recuperatori. Ii vom acuza de inselatorie. Dar trebuie sa adunam

dovezi. Uitativa si pe FaceBook la Teapa TeleMobila si postati si acolo plingerile voastre. O sa mai gasiti si multi alti oameni de buna credinta furati de

operatorii de telefonie mobila si de firme de recuperatori. Dar o sa gasiti si dovezi ca au furat, si modul de " operare " al hotilor.
sus
TeapaTeleMobila

Newbie
1 mesaje

Re: teapa vodafone....sunt cei mai mari japcari


scris pe 17 feb 2016 17:51 de TeapaTeleMobila

sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 8 apr 2016 19:08 de Guest

imi pare rau sa va anunt dar am impresia ca sunt cei mai mari tepari de pe piata de telefonie mobila. de ce? simplu>va dau cazul meu>am 13 ani in reteaua lor ca abonat ; e ceva nu??>luna trecuta am intarziat cu plata abonamentului cam cu 10 zile>ce credeti ca mi-au facut??>mi-au oprit serviciile adica nu mai puteam suna pe nimeni!!>super nu?!!>dupa 13 ani in reteaua lor!!>super misto!!>gandire pur jidaneasca>da mai tare e pozitia lor cand m-am dus sa achit factura si le-am cerut explicatii>mi-au zis ca asta e politica firmei sii daca nu sunt multumit de serviciile lor sa ma duc la alt operator !>super tare nu??asta o sa sii fac mai am 4 luni de contract cu ei sii adio >le-am prognozat falimentul in maxim un an cu atitudinea si politica lor. asta e aveti grija ce alegeti sa nu ajungeti bataie de joc.>imi venea s-o strang de gat pe fufa aia dupa 13 ani de cotizare sa-mi opreasca serviciile ??>gata adio. i-am zis la fufa ca ea se juca cu papusile sii sarea coarda cand eu imi faceam abonament la conex si am inceput cu 0.60$ minutu.da asta e daca au ajuns fufe ca ea sa ia decizii o sa se aleaga prafu !!!>


NU te mai lamenta, ai intarziat 10 zile, esti obligat sa achiti facture in termenul de 14 zile.
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 5 mai 2016 11:57 de Guest



Ba. Mergi la digi. Ca esti mai prost decat tastatura de pe care ai scris mesajul. Si daca ai 100 de ani in orice c**** de retea, ce tr face sa crezi ca si dreptul la ceva?! Nu ai ba roman incompetent dreptul la nimic. Ai dreptul la ce ai semnat! Si trebuie sa respecti si tu ce ai semnat. Nu mai spera la flori pe mormant de la vre-un furnizor de servicii. Nimeni nu te obliga sa stai la acelasi furnizor. Daca tu ai ales sa stai acolo, nu mai comenta ca un incompetent ce esti.



Mai sus este motivul pentru care nu vom ajunge niciodata in zona civilizatiei. Mentalitatea de sluga. Pana si cei mai mari camatari, bancile, au fost obligate (de catre altii, mai straini) sa tina cont in comportamentullor fata de client de acest lucru simplu si de bun simt, fidelitate si istoric.
In continuare depinde de NOI clientii sa cerem ceea ce ni se cuvine (de ceea ce au parte toti cei din zona civilizata).
sus
Guest

Guest

Re: 0733222222 TEAPA DE 800EURO


scris pe 7 mai 2016 18:11 de Guest

SA NU CUMPARATI 0733222222
Se vinde prin intermediul magazinelor vodafon dupa care se reziliaza contractul in baza unor clauze abuzive din contract



Buna ziua,

Imi permit sa intreb aici pe retea de ce exista atata incompetenta in aceasta societate? Sau este un haos si o degringolada bine controlata?
Da impresia de LUCRU BINE FACUT. In realitate fiecare client chiar daca este platinum, gold sau fier este tratat cu o indiferenta si o lipsa de profesionalism deva de speriat.
Acum mai bine de o luna am dorit sa-mi schimb planul tarifar de la 35 E la mai mult sau mai putin. Nu conteaza prea mult. Mi s-a spus ca voi fi sunat peste 3 zile. Aceste 3 zile au ajuns sa fie mai mult de 30. Daca Dumneavoastra spuneti ca aceasta atitudine din partea celor ce se ocupa de clienti este una care-ti dovedeste profesionalismul acestora atunci.......................
Dupa multe interventii pe chat, pe telefon, amenintari ca nu le mai platesc abonementul daca nu ma suna cineva.... mi-au intrerupt abonementul. Inainte de intreruperea abonementului am apelat Serviciul Clienti de pe aplicatia MY VODAFONE ce o am instalata pe telefon. Pretul este unul MINCIMOS de 0,68E INDIFERENT DE DURATA APELULUI. Pe mine m-a costat mai mult de 20E aceasta distractie de apelare a Serviciului Clienti. Am sunat pentru schimbarea planului tarifar mai bine de 10 ori si am incercat sa induplec pe chat-ul de pe site pe cineva sa ma ajute de mai mult de 20 de ori, Intr-un final o ametita

Cosmina - Adelina Sandu
Specialist de cont
Departament Loializare Persoane Fizice
Vodafone Romania SA
Mobile: 0372027259
Email: cosmina.sandu@vodafone.com

Care spune ea ca se ocupa ce contul meu ma suna si-mi spune ca ea a incercat sa ma sune de mai multe ori si nu facea telefonul apel......telefonul meu ce era in reteaua VODAFONE....HAHAHAHA.
Am rugat-o expres sa-mi rezilieze abonementul deoarece nu doresc sa mai am nici un fel de reletii comerciale cu Dumneaei si apoi cu aceasta societate. Am intrebat-o de ce am fost taxat cu peste 20 de Euro daca pe aplicatie scrie clar ca este 0,68 de Euro indiferent de durata o convorbire cu Serviciul Clienti.
Normal ca nu am primit nici un raspuns.
Din cate am inteles VODAFONE admite incompetentii.
Am si alt abonement pentru membrii familiei. Cu factura separata si platita deja. Mi-au oprit si acel abonement. Aceasta nu este dovada de incompetenta? Motivatia a fost foarte puerila: Ca sa va determinam sa platiti si factura Dumneavoastra.
Cu un abonement in care aveam minute internationale, roaming si serviciul de voce + SMS nelimitat in orice retea, nu ai posibilitatea de a trece la un plan superior de tarifare pentru a beneficia de serviciile lor in alte tari unde merge lumea destul de des.
Oameni buni, nu mai credeti ce vi se spune la Serviciu Clienti pana nu va convingeti cu proprii ochi. Am stabilit cu un anume George de la plati sa ma sune cine se ocupa de abonementul meu. Intelegerea clara a fost ca daca ma suna si vorbesc cu cineva care sa ma ajute sa imi schimb planul tarifar, voi platii factura imediat. Asa am si facut in timp ce stateam de vorba cu ametita de mai sus. Prin urmare nu i-am amagit cu nimic.
Acum o luna i-am rugat sa imi faca o oferta pentru inca 15 abonemente cu telefoane cu tot, nelimitat SMS si voce in orice retea, internet mai mult 4 GB si international + roaming mai mult decat normal. A trecut o luna si nu m-a sunat nimeni pentru oferta. Bineinteles ca a beneficiat concurenta de aceasta. Presupun ca banii mei nu au semnatura de la Don Isarescu si nici elemente de securitate. In schimb concurenta a primit acesti bani....
Doamna / Domnisoara ametita nici macar nu a schitat o scuza sau ceva. Mi-a reziliat instant abonamentul si avea sange in instalatie sa ma minta ca ea a insistat sa ma sune....Chiar penibil.
Desi rugamintea, indiferent de costuri, a fost sa-mi rezilieze si celalalt abonement.......normal ca nu a fost indeplinita. Avea gendul la ciorba de acasa si la drumul aglomeral pana acasa....
I-am trimis ulterior mai multe e-mailuri pe care le-a tratat cu o indiferenta deosebita. Daca erau pe hartie stiti ce facea cu hartia......dadadada acolo o folosea. Desi ma tem ca facea basicute si se zgaria in profunzime (acolo).
In aceasta perioada am intampinat foarte multe greutati si am suportat foarte multe nesimtiri din partea celor de la chat-ul de pe site care-ti inchid cand vor muschii lor discutia cu ei sau te mint cu o nonsalanta de vis ca te apeleaza cineva maine....

AAAAAA am uitat sa va spun ca sunt sigur ca aceasta postare va fi stearsa in maxim o ora. Asa se procedeaza aici. sa fie cat mai curati si mai frumosi...................
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 7 mai 2016 18:12 de Guest

imi pare rau sa va anunt dar am impresia ca sunt cei mai mari tepari de pe piata de telefonie mobila. de ce? simplu>va dau cazul meu>am 13 ani in reteaua lor ca abonat ; e ceva nu??>luna trecuta am intarziat cu plata abonamentului cam cu 10 zile>ce credeti ca mi-au facut??>mi-au oprit serviciile adica nu mai puteam suna pe nimeni!!>super nu?!!>dupa 13 ani in reteaua lor!!>super misto!!>gandire pur jidaneasca>da mai tare e pozitia lor cand m-am dus sa achit factura si le-am cerut explicatii>mi-au zis ca asta e politica firmei sii daca nu sunt multumit de serviciile lor sa ma duc la alt operator !>super tare nu??asta o sa sii fac mai am 4 luni de contract cu ei sii adio >le-am prognozat falimentul in maxim un an cu atitudinea si politica lor. asta e aveti grija ce alegeti sa nu ajungeti bataie de joc.>imi venea s-o strang de gat pe fufa aia dupa 13 ani de cotizare sa-mi opreasca serviciile ??>gata adio. i-am zis la fufa ca ea se juca cu papusile sii sarea coarda cand eu imi faceam abonament la conex si am inceput cu 0.60$ minutu.da asta e daca au ajuns fufe ca ea sa ia decizii o sa se aleaga prafu !!!>






Buna ziua,

Imi permit sa intreb aici pe retea de ce exista atata incompetenta in aceasta societate? Sau este un haos si o degringolada bine controlata?
Da impresia de LUCRU BINE FACUT. In realitate fiecare client chiar daca este platinum, gold sau fier este tratat cu o indiferenta si o lipsa de profesionalism deva de speriat.
Acum mai bine de o luna am dorit sa-mi schimb planul tarifar de la 35 E la mai mult sau mai putin. Nu conteaza prea mult. Mi s-a spus ca voi fi sunat peste 3 zile. Aceste 3 zile au ajuns sa fie mai mult de 30. Daca Dumneavoastra spuneti ca aceasta atitudine din partea celor ce se ocupa de clienti este una care-ti dovedeste profesionalismul acestora atunci.......................
Dupa multe interventii pe chat, pe telefon, amenintari ca nu le mai platesc abonementul daca nu ma suna cineva.... mi-au intrerupt abonementul. Inainte de intreruperea abonementului am apelat Serviciul Clienti de pe aplicatia MY VODAFONE ce o am instalata pe telefon. Pretul este unul MINCIMOS de 0,68E INDIFERENT DE DURATA APELULUI. Pe mine m-a costat mai mult de 20E aceasta distractie de apelare a Serviciului Clienti. Am sunat pentru schimbarea planului tarifar mai bine de 10 ori si am incercat sa induplec pe chat-ul de pe site pe cineva sa ma ajute de mai mult de 20 de ori, Intr-un final o ametita

Cosmina - Adelina Sandu
Specialist de cont
Departament Loializare Persoane Fizice
Vodafone Romania SA
Mobile: 0372027259
Email: cosmina.sandu@vodafone.com

Care spune ea ca se ocupa ce contul meu ma suna si-mi spune ca ea a incercat sa ma sune de mai multe ori si nu facea telefonul apel......telefonul meu ce era in reteaua VODAFONE....HAHAHAHA.
Am rugat-o expres sa-mi rezilieze abonementul deoarece nu doresc sa mai am nici un fel de reletii comerciale cu Dumneaei si apoi cu aceasta societate. Am intrebat-o de ce am fost taxat cu peste 20 de Euro daca pe aplicatie scrie clar ca este 0,68 de Euro indiferent de durata o convorbire cu Serviciul Clienti.
Normal ca nu am primit nici un raspuns.
Din cate am inteles VODAFONE admite incompetentii.
Am si alt abonement pentru membrii familiei. Cu factura separata si platita deja. Mi-au oprit si acel abonement. Aceasta nu este dovada de incompetenta? Motivatia a fost foarte puerila: Ca sa va determinam sa platiti si factura Dumneavoastra.
Cu un abonement in care aveam minute internationale, roaming si serviciul de voce + SMS nelimitat in orice retea, nu ai posibilitatea de a trece la un plan superior de tarifare pentru a beneficia de serviciile lor in alte tari unde merge lumea destul de des.
Oameni buni, nu mai credeti ce vi se spune la Serviciu Clienti pana nu va convingeti cu proprii ochi. Am stabilit cu un anume George de la plati sa ma sune cine se ocupa de abonementul meu. Intelegerea clara a fost ca daca ma suna si vorbesc cu cineva care sa ma ajute sa imi schimb planul tarifar, voi platii factura imediat. Asa am si facut in timp ce stateam de vorba cu ametita de mai sus. Prin urmare nu i-am amagit cu nimic.
Acum o luna i-am rugat sa imi faca o oferta pentru inca 15 abonemente cu telefoane cu tot, nelimitat SMS si voce in orice retea, internet mai mult 4 GB si international + roaming mai mult decat normal. A trecut o luna si nu m-a sunat nimeni pentru oferta. Bineinteles ca a beneficiat concurenta de aceasta. Presupun ca banii mei nu au semnatura de la Don Isarescu si nici elemente de securitate. In schimb concurenta a primit acesti bani....
Doamna / Domnisoara ametita nici macar nu a schitat o scuza sau ceva. Mi-a reziliat instant abonamentul si avea sange in instalatie sa ma minta ca ea a insistat sa ma sune....Chiar penibil.
Desi rugamintea, indiferent de costuri, a fost sa-mi rezilieze si celalalt abonement.......normal ca nu a fost indeplinita. Avea gendul la ciorba de acasa si la drumul aglomeral pana acasa....
I-am trimis ulterior mai multe e-mailuri pe care le-a tratat cu o indiferenta deosebita. Daca erau pe hartie stiti ce facea cu hartia......dadadada acolo o folosea. Desi ma tem ca facea basicute si se zgaria in profunzime (acolo).
In aceasta perioada am intampinat foarte multe greutati si am suportat foarte multe nesimtiri din partea celor de la chat-ul de pe site care-ti inchid cand vor muschii lor discutia cu ei sau te mint cu o nonsalanta de vis ca te apeleaza cineva maine....

AAAAAA am uitat sa va spun ca sunt sigur ca aceasta postare va fi stearsa in maxim o ora. Asa se procedeaza aici. sa fie cat mai curati si mai frumosi...................
sus
Guest

Guest

Re: teapa vodafone


scris pe 20 mai 2016 11:27 de Guest

am patit si eu.
m-am prins in 10 minute si m-am dezabonat, dar am cost suplimentar 3 Euro+TVA
Mobilis, cica este o companie partenera, care mi-a acordat pentru 1 luna gratuitun serviciu pe care nu l-am folosit niciodata.

Derutant a fost faptul ca, m-au amenintat ca nu mai pot folosi Apliocatia WatsApp, ca pierd toate oizele, conversatiile, si sa folosesc in continuare, urmand pasii.
Abia dupa ce am urmat pasii, am dat de costurile aferentge.
atunci pe loc m-am dezabonat, dar era deja tarziu.
de la Vodafon mi-au explicat ca este o alta aplicatie.
pot folosi in continuare Aplicatia WatsApp, care are dupa 1 an costuri, 0,99 dolari pe an, nu 3+TVA pe saptamana cica pentru 6 credite, nu stiu ce inseamna asta.
DAR STIU CU PRECIZIE CA DACA NU DESCHIZI FOARTE FOARTE BINE OCHII, DESCHIZI PUNGA.
ACESTE ASA ZISE COMPANII PARTENERE, AU AVOCATI BINE PREGATITI SI NU VOM REUSI NICIODATA SA NE RECUPERAM BANII, SAU MACAR SA LE STARPIM.
Singura solutie ar fi sa renuntam la ei definitiv.
Sa nu-i mai hranim.
Dar .... avem abinament, la care nu poti renunta decat tot cu costuri suplimentare...ma gandesc.... poate timpul rezolva pentru noi problemele



Cred ca bataia de joc la adresa clientilor este ceva obisnuit la noi. Protectia consumatorului NU EXISTA , nu sunt buni decta banii lor. Eu sunt client vodafon de cand s-a infiintat compania....cu acelas nr. de telefon care am inghitit an de an "ofertele , extra obtiunile si toate trucurile "lor de a-mi lua banii . Am beneficiat de o pneumonie severa si pur si simplu am uitat de plata facturii, si nu am stiut ca pot face aminare de plata -NU s-au deranjat sa-mi trimita sms .. . M-au deconectat .. asa considera vodafon sa rasplateasc clientii fideli....fara comentarii.
Probabil aceste mesaje le citim noi Beneficiarii...
Sa stiti ca intentionat am scris vodafon cu V mic - pentru ca in ciuda laudei "a doua companie de telefonie din tara " ca nr de clienti viitorul lor este imprevizibil daca nu isi modifica atitudinea vis a vis de noi CLIENTII cei care facem posibila existenta unei companii care isi bate joc de noi .
sus
Pagina: 1 ... 5 6 7 8 9 inapoi | inainte  



    Forum telefoane mobile

Afla secretele fiecarui mobil si gaseste raspuns la problemele si intrebarile tale pe forum!

Cont iTunes
scris de Mihai144268 pe 13-03 ora 02:57

Va recomand asa ceva
scris de CostinSilviu1990 pe 22-02 ora 18:32

Digi intra peste un abonat orange
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:26

digi mobil blocat
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:17

nu merge hard reset
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:56

Service Profesional
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:55

cum sti daca e fake sau nu
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:53

Jtag
scris de CostinSilviu1990 pe 29-12 ora 00:00

lycamobile
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 23:42

DEBLOCARE CARD Micro SD
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 16:00

intra in forum



Catalog telefoane mobile: Nokia / Samsung / Sony / LG / Motorola / Sagem / Apple iPhone / HTC / Blackberry / Palm

HOT stuff: Coduri secrete telefoane / Portabilitate - cum pastrezi numarul / Super oferte / Telefoane mobile noi

copyright ©2008-2017 eMobil.ro by HTD Publishing
home | despre eMobil.ro | termeni si conditii de utilizare | contact