|
|
|
Apple cumpara platforma de publicitate Quattro Wirelessscris de emobil / miercuri, 06 ian 2010 tag: Apple La cateva luni de la anuntul Google, care a cumparat compania AdMob, Apple arata ca vrea o felie din piata de publicitate pe mobil. Va cumpara compania Quattro Wireless, concurenta cu AdMob, insa de dimensiuni mai reduse. Pretul ar putea fi 275 de milioane USD.Se pare ca Apple era deja in discutii cu AdMob, insa Google a fost mai rapid si a incheiat tranzactia. Pare mai usor de inteles de ce Google a cumparat o platforma de publicitate pe mobil. Prin AdWords si AdSense, ofera deja astfel de servicii. AdMob ii va ajuta sa le faca mai bune. De ce a ales Apple sa faca aceeasi miscare? Compania a anuntat recent ca s-au downloadat pana acum trei miliarde de aplicatii din AppStore. Sunt disponibile in total peste 100.000 de aplicatii. Multe dintre aplicatiile gratuite contin reclame. Prin urmare, Apple ar putea controla afisarea reclamelor in aplicatiile de pe iPhone.
Posteaza un comentariu |
Alte categorii Alte articole iPhone 4 este disponibil acum si in culoarea albaInca un trimestru record pentru Apple. Vanzarile de iPhone se dubleazaApple raspunde acuzatiilor conform carora ar inregistra unde mergi cu iPhone-ulApple rezolva problema care a dus la acuzatiile ca ar urmari locatia utilizatorilorApple crede ca MicroSIM-ul este prea mare, asa ca lucreaza la un SIM mai mic Forum telefoane mobile
|