|
|
|
Apple intra pe piata de publicitate cu iAdscris de emobil / joi, 08 apr 2010 tag: Apple iPhone 3GS, Apple Apple incepe o lupta grea. Vrea sa bata Google pe piata de publicitate. Vine cu o experienta mult mai mica, insa Apple a demonstrat pana acum ca nu stie sa piarda.Apple a cumparat cu ceva timp in urma Quattro Wireless, o companie specializata in publicitate pe telefonul mobil. Dupa numai patru luni de la cumparare, Apple reuseste sa lanseze iAd, propriul serviciu de publicitate pe mobil. Google inca se bate cu FTC in SUA, pentru ca achizitia AdMob nu i-a fost inca aprobata. iAd isi propune sa schimbe modul in care reclamele sunt afisate in aplicatiile de pe telefonul mobil. Majoritatea reclamelor afisate acum in aplicatii deschid browserul daca dai click pe ele si te redirectioneaza catre un site mobil dedicat. iAd va include toata interactiunea in aplicatia care gazduieste reclama. Vei putea deci sa dai click pe reclama, sa citesti informatiile si chiar sa cumperi un produs fara sa parasesti aplicatia. Acest mecanism este posibil cu ajutorul HTML5. Reclamele iAd vor putea fi foarte puternice, accesand aceleasi API-uri ca o aplicatie de iPhone. Acest lucru le va permite sa fie foarte interactive. De asemenea, Apple le va trece printr-un proces de aprobare similar cu al aplicatiilor, insa mai rapid. Cred ca Apple a reusit din nou sa surprinda cu mecanismul sau de publicitate pe mobil. Cu toate acestea, utilizatorii nu stau doar in aplicatii, ci folosesc foarte mult si browserul web al telefonului. Din acest motiv, nu cred ca iAd va reusi sa elimine metodele obisnuite de publicitate pe mobil. iAd le ofera developerilor 60% din veniturile generate de reclame. Apple va pastra 40%.
Posteaza un comentariu |
Alte categorii Alte articole Forum telefoane mobile
|