|
|
|
Vodafone lanseaza identitatea de brand "Power to you"scris de emobil / duminicã, 08 nov 2009 tag: Vodafone Dupa cativa ani in care fiecare reclama Vodafone Romania era insotita de sloganul "Traieste fiecare clipa", operatorul a decis sa schimbe identitatea de brand cu "Power to you"."Power to you" este pozitionarea globala a Vodafone si se pare ca nu a mai fost tradusa in romana. Comunicatul de presa arata ca noua identitate de brand "exprima dorinta Vodafone de a le oferi clientilor sai optiuni mai bune si de a-i sprijini, prin serviciile de comunicatii mobile, sa profite de oportunitatile din jur". "Power to you" vine si cu o serie de servicii noi. In primul rand, serviciul de relatii cu clientii a fost imbunatatit printr-un nou ghid interactiv la *222. Structura a fost simplificata, intrarea in legatura cu un operator se face mai usor, iar o serie de modificari se pot face direct in ghid, fara a intra in legatura cu un operator. Alte noutati sunt legate de serviciile de Internet. Cred ca Vodafone are in acest moment unul dintre cele mai ieftine abonamente de Internet, de doar 1,99 euro pe luna. Desi include doar 25 MB, valoarea e suficienta pentru un utilizator moderat sau pentru cineva care vrea doar sa citeasca email-uri si sa foloseasca servicii IM. Odata cu acest abonament, Vodafone lanseaza in Romania si parteneriatul cu Opera Mini. Acordul intre Vodafone si Opera pentru Opera Mini a fost anuntat inca din februarie. Iata si cateva reclame ale noului "Power to you". Prima este facuta pentru Romania, urmatoarele pentru alte tari.
Posteaza un comentariu |
Alte categorii Alte articole Vodafone incheie parteneriate cu magazinele online pentru a oferi laptopuri mai ieftineVodafone aduce HTC Desire si Legend in RomaniaVodafone lanseaza servicii 3G in banda de 900 MHzVodafone lanseaza telefonul 845 cu Android 2.1 si inca 7 modele ieftineVodafone 845, un telefon ieftin cu Android 2.1 Forum telefoane mobile
|