Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
      Adauga mobilul
tau aici!
Fa-ti cont acum
HomeNoutatiTelefoane mobileForumJocuriAplicatii
Cautare
cautare avansata
Pagina: 1 2 inainte  

jouido

Newbie
1 mesaje

Dezabonare Orange


scris pe 30 aug 2011 17:57 de jouido

Buna ziua,

Am un abonament Orange Delfin 18.
Mai am 5 luni ramase din abonament care a fost prelungit pentru
24 de luni acum 19 luni .
Telefon nu am luat in momentul prelungirii.
Vreau sa trec pe o cartela, nu mai vreau abonament.

Intrebarea mea este : cum pot sa ma dezabonez de pe acest
abonament, fiindca nu mai folosesc efectiv abonamentul, si
nu mai vreau sa platesc aceasta suma.
Trebuie sa platesc valoare abonament x 5 chiar daca nu am luat
telefon in momentul prelungirii contractului?
Exista undeva vreun articol, lege referitor la acest caz, exista
vreo posibilitate de-a dezabona fara nici o contravaloare?

Multumesc frumos,

Bea
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 24 sep 2011 10:56 de Guest

Hmz, dragilor...orange este compania cea mai de joasa speta din cate am intalnit. Si eu am vrut sa trec pe cartela acum 6 luni, aveam expirat abonamentul si am vrut sa trec numarul pe Pre Paid. In conversatia cu operatorul, aceasta a avut un comportament agresiv, nesimtit, obraznic. Nu mi-a acordat dreptul de a-mi pastra numarul, de disperare ca inchid oamenii abonamentele la ei. Pana la urma inchid abonamentul, imi iau cartela cu alt numar si suport toate consecintele schimbarii numarului vechi de 10 ani. Acum primesc in posta o hartiuta ca mi se reconecteaza numarul vechi de la 15 septembrie, fara sa cer acest lucru. Nesimtire mai crasa n-am intalnit. Ii sun si incep sa ma ameninte ca pierd punctele, care btw valoreaza vreo 3 euro. Le spun ca nu ma intereseaza sub nicio forma pastrarea vechiului abonament,adica reconectarea si devin de-a dreptul penibili in disperarea lor. La orange daca mergi, la companie, au un drag exceptional de vanzari, te servesc pe loc, dar pentru orice anulare de serviciu/abonament, te invita sa suni la Serviciu Clienti, unde iiti raspund oameni bine pregatiti in agresivitate,nesimtire de fier si insistente penibile, oferte false. Nu merita aceasta companie sa mai functioneze pe piata!
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 24 nov 2011 22:02 de Guest

Sunt abonat Orange S.A. de la data de 26.06.2009,abonamentul a expirat la data de 28.06.2011 nefiind insa instiintata de acest lucru ceea ce mi se pare nedrept neaducand la cunostiinta expirarea termenilor contracuali.La data de 25.10.2011 am sunat la operatorii servicii clienti ai acestei firme pentru a afla detalii despre ce pot face pentru a imi inchide abonamentul iar lasand toate datele mi s-a spus ca voi fi sunata de catre un operator Orange in termen de 10 zile pentru a continua cu inchiderea acestuia insa nefiind sunata in acest termen am contactat din nou serviciul clienti la data de 9.11.2011 operatorul spunand ca imi va fi din nou inregistrata aceasta cerere de inchidere a abonamentului,lucru pe care eu l-am facut deja in urma cu 10 zile fiindu-mi promis faptul ca cererea mea va avea prioritate si voi fi contactata din nou in termenul de 10 zile lucratoare acest fapt insa nu s-a intamplat eu revenind cu mai multe apeluri catre operatorii Orange spunandu-mi sa astept caci voi fi contactata.In urma insistentelor mele am fost contactata la data de 23.11.2011,la aproximativ o luna de zile de la prima cerere de inchidere a abonamentului.
Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 13 dec 2011 13:15 de Guest

Peste o zi, abonamentul ORANGE mi se va inchide, in urma solicitarii mele. AM ramas foarte dezamagit de ORANGE. MOTIVE ? Suficiente. Per ansamblu pot spune doar ca sunt destul de NESERIOSI! Si sa nu spuna nimeni ca nu argumentez, iata:

1. In zona mea, le-a scazut de ceva timp, puterea semnalului, lucru care imi scadea calitatea convorbirii (taxate desigur), sau imposibilitatea sa ma aud cu interlocutorul. Am facut multe solicitari in acest caz, mi s-a spus ca se va remedia. Au trecut 3 ani si nimic. Au promis ca politicienii.

2. Au mai promis (cand luasem abonamentul) ca punctele ORANGE pot fi folosite la plata facturilor.Cand m-am dus si eu sa le folosesc pt o factura, la un an, mi-au spus ca nu se mai poate, ca s-au razgandit managerii, si ca au anuntat asta printr-un sms. ...indiferent ce si cum, era un lucru urat si creea o alta nemultumire a mea, si nu numai.

2. Mai aveam si o cartela pre-pay, si candva activasem o obtiune care iti lua cativa EURO sa iti ofere ceva mai multe minute de convorbire. Uitasem de ea, iar cand am reincarcat-o, iar mi-a golit din credit. AM FACUT SOLICITARE sa-mi dezactiveze obtiunea. SI nu una, ci mai multe, in fiecare luna, una sau doua solicitari. De fiecare data imi spuneau ca se va dezactiva. Au trecut 9 luni (faceam un copil) si inca primieam mesaje ca obtiunea e activa si ca se reactiveaza la incarcare (adica descarca din cont automat cum incarci). AM stat 40 de minute la telefon, plimbat de la un operator la altul, de pe un nr pe altul (contracost) si nu am scos-o la capat. Ca atare, singura obtiune a ramas sa renunt si cu abonamentul si cu cartela ORANGE. NU MAI VREAU ORANGE !!!

EPILOG:: Cu o zi inainte sa se inchida abonamentul, sunt sunat de catre un agent ORANGE sa-mi propuna (asa, ca sunt "client fidel ORANGE" un telefon fix si un alt abonament. Ghici ce raspuns a primit... !javascript:;
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 26 ian 2012 16:14 de Guest

Salutarea
Sunt in aceasi situatie abonament de 10 ani, 16 euro si vreau unul de 9 Delfin sau rechin ce-o fi
Ce am citit in plus este bine sa trimiteti/depuneti cerere scrisa pe fax sau la orange shop si sa solicitai motivarea cu care ei nu vor sa va treaca la un abonament mai ieftin (mentionez abonamentul nu este in perioada de obligatii contractuale) sau sa preschimbe in Prepay.
Azi am depus actele fax e-mail si astept sa vad daca primesc rasuns nefavorabil atuni OPC si poate avocat !

va tin la curent

Nu va dati batui, trebuie educati multinationali ca suntem consumatori cu drepturi daca nu le place f...ck off !
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 6 feb 2012 13:11 de Guest

Salut mie mi-a expirat abonamentul in luna noiembrie si de atunci tot incer sa il inchid dar raspunsul este acelasi: va sunam noi pentru confirmare. In 5 ianuarie am facut o cerere scrisa la orange de renuntare a abonamentului care a fost anulata cu 3 zile inainte sa se inchida pe motiv ca nu am raspuns la telefon sa confirm cererea. Din noiembrie am fost sunata 1 singura data de catre cei de la orange si atunci cand am raspuns, nu vorbea nimeni la telefon. Am sa-i mai sun saii amenint ca merg la opc etc etc. E o companie de toata jena.
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 11 feb 2012 12:51 de Guest

salut tuturor.am si eu o problema majora, cu cei de la orange am un abonament de 18 euro si sunt abonat de 9,2 ani.pe data de 23 ian am fost la un orange shop pt a cere modificare de contract o eventuala alta oferta mai favorabila ( precizez ca nu mai am contract cu ei este expirat din noiembrie 2010).mi au sugerat sa sun la 411 si am sunat cei de acolo mi au spus ca in max 15 o sa ma contacteze cineva de la ei.am sunat dupa 15 zile in care mi au spus ca 15 zile lucratoare, si nu calendaristice.Am asteptata ca in data de 10 febr.sa i sun din nou,am mai asteptat o zi si i am sunat pe 11. februarie ziua de sambata in care mi s a comunicat ca cele 15 zile lucratoare inca nu au trecut ci o sa fie luni adica 13 ianuarie si ca sa ma uit in calendar.fratilor nu stiu matematica dar 15 zile lucratoare au fost pe data de 10 februarie i a calculati si voi.Raspunsul celor de la 411 a fost daca nu va suna nimeni luni adica 13 febr sa sunati d.vastra marti dupa ora 9 treba este ca fiecare convorbire l am inregistrat si am si eu probe ca ma mint in fata.intreb si eu ce alta modalitate e sai nu te mai poarte atat, trebuie neaparat sa ma duc iarasi la un orange shop si sa dau in scris rezilierea contractului sau ajunge sa le trimit prin fax???????????
va multumesc.
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 17 mai 2012 09:11 de Guest

Sunt abonat Orange S.A. de la data de 26.06.2009,abonamentul a expirat la data de 28.06.2011 nefiind insa instiintata de acest lucru ceea ce mi se pare nedrept neaducand la cunostiinta expirarea termenilor contracuali.La data de 25.10.2011 am sunat la operatorii servicii clienti ai acestei firme pentru a afla detalii despre ce pot face pentru a imi inchide abonamentul iar lasand toate datele mi s-a spus ca voi fi sunata de catre un operator Orange in termen de 10 zile pentru a continua cu inchiderea acestuia insa nefiind sunata in acest termen am contactat din nou serviciul clienti la data de 9.11.2011 operatorul spunand ca imi va fi din nou inregistrata aceasta cerere de inchidere a abonamentului,lucru pe care eu l-am facut deja in urma cu 10 zile fiindu-mi promis faptul ca cererea mea va avea prioritate si voi fi contactata din nou in termenul de 10 zile lucratoare acest fapt insa nu s-a intamplat eu revenind cu mai multe apeluri catre operatorii Orange spunandu-mi sa astept caci voi fi contactata.In urma insistentelor mele am fost contactata la data de 23.11.2011,la aproximativ o luna de zile de la prima cerere de inchidere a abonamentului.
Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!



Exact acelasi lucru in patesc eu acum, am anuntat din februarie ca sa-mi inchida abonamentul( cu o luna in avans) si abia incepand cu luna iunie acest abonament nu mai este valabil, iti ia bani din buzunar, pe spatele unor neintelegeri,
sus
Guest

Guest

Dezabonare Orange


scris pe 16 sep 2012 19:43 de Guest

am facut cerere si mau sunat baieti dupa 3 zile , si am stat o ora cu el in telefon ca , au vrut sami dea obtiuni deale lor. mam si saturat de ei , au zis cami accepta cererea , apoi cand am sunat cu o zi inainte de ami inchide abonamentu , miau spus ca nu mau sunat si nu e inregistrat nimik la ei , ce nesimtiti ,
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 29 sep 2012 22:14 de Guest

daca acum o luna luam foc cand auzeam de orange si teapa care mia traso mie si tatalui meu acum rasuflu usurata sfatuinduva sa nu va lasati intimidati aveti totul inregistrat la ei ,si exista atatea cai de a rezolva .
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 8 ian 2013 15:56 de Guest

daca acum o luna luam foc cand auzeam de orange si teapa care mia traso mie si tatalui meu acum rasuflu usurata sfatuinduva sa nu va lasati intimidati aveti totul inregistrat la ei ,si exista atatea cai de a rezolva .


In NICI UN CAZ nu aveti totul inregistrat la ei !!! "Pentru imbunatarirea calitatii serviciilor apelul poate fi inregistrat" bla bla. De acea inregistrare se pot folosi doar ei deoarece au specificat ca "apelul poate fi inregistrat" nu ca "apelul va fi inregistrat", prin urmare daca ceri inregistrare rezulta un mare "Nu s-a facut nici o inregistrare". Daca inregistrezi tu convorbirea iarasi nu este valabila, pt ca nu ai autorizare deci ... hotie la drumu mare
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 9 ian 2013 12:05 de Guest

Salut mie mi-a expirat abonamentul in luna noiembrie si de atunci tot incer sa il inchid dar raspunsul este acelasi: va sunam noi pentru confirmare. In 5 ianuarie am facut o cerere scrisa la orange de renuntare a abonamentului care a fost anulata cu 3 zile inainte sa se inchida pe motiv ca nu am raspuns la telefon sa confirm cererea. Din noiembrie am fost sunata 1 singura data de catre cei de la orange si atunci cand am raspuns, nu vorbea nimeni la telefon. Am sa-i mai sun saii amenint ca merg la opc etc etc. E o companie de toata jena.


Acelasi lucru ni se intampla si noua, si altor persoane cu care am mai vorbit. E incredibil ce se poate intampla. Noi ne chinuim din septembrie 2012 sa il inchidem (abonamentul a expirat de multi ani, il aveam de 10 ani). Si chiar ni s-a confirmat ca il vor inchide in octombrie 2012, si nu sa inchis. Si in plus au emis si factura pe lunile dupa care s-a confirmat ca sa inchis.

Anul asta cand am sunat din nou a nu stiu cata oara, ni s-a zis ca nu a fost nici o cerere de inchidere, deci repet e INCREDIBIL ce se intampla. Ma obliga sa platesc lunile de dupa ce mi-au confirmat sa sau inchis ca sa mai imi raspunda la telefon. Mi-au zis ca daca nu le platesc nu mai imi face legatura cu operatorii. Le-am platit binenteles, si am ajuns in acelasi punct din care am plecar.
Te invart cum vor ei, confirma la telefon ca l-au inchis si asta e ultima luna, si continua sa emita facturi, si cand ii suni din noi zic ca nu stiu ce sa intamplat.

Sunt curios daca s-au aduna toti oameni din Romania care au aceasta problem sa faca impreuna o cerere impotriva lor ar insemna ceva?
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 28 feb 2013 12:37 de Guest

Buna.Cand te suna cei de la orange ca sa le confirmi ca vrei sa renunti la abonament iti cer si CNP-ul sau numai seria din buletin?E urgent.Va rog sa imi raspundeti.
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 8 mar 2013 22:47 de Guest

feriti va de orange, niste obraznici si mincinosi , asa ma chinui si eu sa l inchid dp 2 ani si tot imi trimit facturi de plata,nu inteleg bataia asta de joc pana cand tine , chiar nimeni nu se sesizeaza???? ei fac asa ce vor? niste nesimtiti ,nici makr nu te suna dp ce depui acea cerere de inchidere a abonamentului si mai au si nesimtirea sa ti zica dp ce tot eu ii sun ca am fost contactatdar nu am raspuns, sunt jalnici o retea de tot ....
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 23 mar 2013 23:33 de Guest

feriti va de orange, niste obraznici si mincinosi , asa ma chinui si eu sa l inchid dp 2 ani si tot imi trimit facturi de plata,nu inteleg bataia asta de joc pana cand tine , chiar nimeni nu se sesizeaza???? ei fac asa ce vor? niste nesimtiti ,nici makr nu te suna dp ce depui acea cerere de inchidere a abonamentului si mai au si nesimtirea sa ti zica dp ce tot eu ii sun ca am fost contactatdar nu am raspuns, sunt jalnici o retea de tot ....



Da,in legatura cu aceasta prostie.
Anuntati cu o luna inaintea expirarii contractului,rezilierea acestuia prin telefon la relatii cu clientii.
Cu cateva zile inainte de expirarea contractului ar fi bine sa va prezentati la orange personal si daca nu s-a luat in considerarea cererea de reziliere o puteti face pe loc.
Nu acceptati nicio oferta tentanta.
Neaparat trebuia sa ceri o copie dupa cererea ta de reziliere a contractului si sa o pastrezi impreuna cu hartogaraia care reprezinta fostul abonament.Te uiti in contractul tau si nu mai folosesti simul abonament decat pana in ultima zi contractuala,nu mai mult.
Si cam asta e tot.'
De iti trimit apoi facturi acasa pentru lunile in care tu deja ai rezilliat contractul si totodata nu ai mai beneficiat de serviciile lor,adica nu ai mai folosit sim-ul...acele facturi le duci la wc..
Daca contractul tau expira de exemplu pe 10 martie 2013,e platit pana la data expirarii lui si ai si cererea de reziliere facuta cu cateva zile inainte
totul e ok.
NU plati nimic in plus din nesimtirea lor,si nu le mai folosi nicio secunda serviciile odata ce contractul a expirat.
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 5 apr 2013 22:41 de Guest

si mie imi place sa dorm :X:X:X stiti eu nu iau lucrurile asa ce nu vi se inpnltaa sa va treziti la 12:00 si sa ve duceti sa va plimbati pe undeva sau sa se intanple ceva si cand va puneti sa povestiti park povestea ar dura o saptamana nu o zi si sa va treziti dimineata la 5 si sa nu faceti nik pt mine nu e treaba dak dorm mai putin sau chiar de loc am mai mul timp liber...da na e bine asa ar fi naspa dak nu as putea dormii de loc...dar ar fi si naspa sa dorm de vreo saptamana e bine asa eu pe zi dorm 6 ore si sunt cam putine dar na bun si atat decat nimic..
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 6 aug 2013 17:47 de Guest

salut, vreau sa imi inchid abonamentu la orange si vreau sa imi pastrez numarul si pentru asta mi sa spus ca trebuie sa platesc 5 euro pentru a pastra numarul sa il pot folosi ca o cartela normala este normal sa platesc 5 euro pentru asta? nu ca ar fi cine stie ce bani dar nu suport hotia mai ales din partea astora de la orange!. astept raspuns
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 7 ian 2015 16:12 de Guest

si mie imi place sa dorm :X:X:X stiti eu nu iau lucrurile asa ce nu vi se inpnltaa sa va treziti la 12:00 si sa ve duceti sa va plimbati pe undeva sau sa se intanple ceva si cand va puneti sa povestiti park povestea ar dura o saptamana nu o zi si sa va treziti dimineata la 5 si sa nu faceti nik pt mine nu e treaba dak dorm mai putin sau chiar de loc am mai mul timp liber...da na e bine asa ar fi naspa dak nu as putea dormii de loc...dar ar fi si naspa sa dorm de vreo saptamana e bine asa eu pe zi dorm 6 ore si sunt cam putine dar na bun si atat decat nimic..


D-apoi se si vede clar ca nu prea dormi...mi-am dat seama citind post-ul tau
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 11 ian 2015 20:18 de Guest

Orange Romania a dat dovada de lipsa de profesionalism in repetate randuri in cei 13 ani cat le-am frost client - pidici penibile cand doream sa renunt la anumite optiuni pentru care perioada minima contractuala expirase, introducerea fara acordul menu a unor servicii pentru care m-am trezit ulterior cu facturi uriase, comportament jignitor all operatorilor de la serviciul clienti, etc. In sfarsit am scapat de ei si sper spre binele lor ca isi vor revizui atitudinea fata de clienti.
sus
Guest

Guest

Re: Dezabonare Orange


scris pe 23 mar 2015 20:29 de Guest

Un singur lucru vreau sa mentionez deoarece sunt in cunostinta de cauza. Cand sunati la Serviciul Clienti nu va raspunde un angajat Orange! Sunt companii care sunt contractate de Orange Romania sa tina apelurile cu clientii. EX: CGS Romania . Acestea sunt companii Call Center in care salariatii primesc bonusuri din vanzari. Salariatii sunt angajati fara experienta si din randul studentilor in mare parte.
sus
Pagina: 1 2 inainte  



    Forum telefoane mobile

Afla secretele fiecarui mobil si gaseste raspuns la problemele si intrebarile tale pe forum!

Cont iTunes
scris de Mihai144268 pe 13-03 ora 02:57

Va recomand asa ceva
scris de CostinSilviu1990 pe 22-02 ora 18:32

Digi intra peste un abonat orange
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:26

digi mobil blocat
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:17

nu merge hard reset
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:56

Service Profesional
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:55

cum sti daca e fake sau nu
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:53

Jtag
scris de CostinSilviu1990 pe 29-12 ora 00:00

lycamobile
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 23:42

DEBLOCARE CARD Micro SD
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 16:00

intra in forum



Catalog telefoane mobile: Nokia / Samsung / Sony / LG / Motorola / Sagem / Apple iPhone / HTC / Blackberry / Palm

HOT stuff: Coduri secrete telefoane / Portabilitate - cum pastrezi numarul / Super oferte / Telefoane mobile noi

copyright ©2008-2017 eMobil.ro by HTD Publishing
home | despre eMobil.ro | termeni si conditii de utilizare | contact