Cere dar nu ofera nimic.Imi facusem un abonament la internet ppe contractul eliberat de ei imi scria o viteza de 3,6M/s si eu aveam 2 kb/s, dupa ce am vazut despre ce e vorba la-am dus inapoi .....si ce credeti ca sa intamplat ma obliga sa pastrez (respect) contractul.....dupa multa cearta am reusit sa returnez acel stick de care eu nu eram multumit dar vezi "doamne" trebuia sa respect contractul pe banii mei.si dupa 2 saptamani mai apare si o factura de 10ron precum ca am descarcat un program (mozila firefox )de 8 mb......uuuuuuuuu !! RUSINE VODAFONE ..........incercati sa nu va mai prostiti si asa sunt in urma: - ALO! ....!, vodafone? SUNTEM IN 2010.......... mai trezitiva...........Fiti de cuvant........., daca vreti sa va respectam contractele......BRAVO COSMOTE......cei mai tari.........
Ai ciuda pe Vodafone? Eu da... Mi s-a dezactivat extraoptiunea "Pentru tineri" fara a fi notificat si am avut o factura destul de mare. Ei spun ca m-au instiintat la activare ca aceasta expira dupa un an, insa mie nu mi se pare normal sa opereze modificari in contul meu, fara a ma instiinta. Daca ai patit si tu acelasi lucru hai sa trimitem zilnic catre ei pe adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, cate un mail prin care sa ii intrebam daca expira astazi 20 ianuarie 2011 vreuna din extraoptiunile noastre sau daca au operat astazi 20 ianuarie 2011 vreo modificare in contul nostru. Zilnic acelasi mail schimband doar data. Avand in vedere ca este o procedura normala Vodafone de a nu fi anuntati asupra modificarilor din contul nostru cand acestea apar, este dreptul nostru sa ne interesam. Va rog sa fiti solidari!