Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
      Adauga mobilul
tau aici!
Fa-ti cont acum
HomeNoutatiTelefoane mobileForumJocuriAplicatii
Cautare
cautare avansata
Pagina: 1 2 3 inapoi | inainte  

Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 3 aug 2010 21:52 de Guest



salut,
am placerea sa te anunt ca personalul magazinului respectiv s-a schimbat.am observat ca acest mag si personalul care a fost acolo au o notorietate deosebita in ceea ce priveste reclamatiile pe forumurile de telefonie mobila, dar lucrurile acolo stau mult in bine acum. nu ar trebui sa generalizezi cand spui despre cosmote si germanos ca ofera servicii de slaba calitate. am avut si eu probleme cu dealeri de telefonie mobila.
ca ex o sa iti spun c am patit eu,
sunt client vodafone de 6 ani si am avut pana acum o luna un abonament de 7 euro in care aveam incluse fabuloasa suma de 60 de minute(nationale+vodafone)
am vrut sa prelungesc si sa beneficiez de oferta noua cu min nat si cu minute in vodafone (70 + 500 mai exact). tin sa precizez ca nu am vrut nici telefon nici un alt bonus singura doleanta a fost ca prelungirea sa fie pe un an. nu exagerez cu nimic cand iti spun ca a trebuit sa merg in 3 magazine vodafone ca cineva sa imi faca prelungirea. norocul meu a fost ca in cel de-al 3-lea m-am intalnit cu un vechi prieten (cu care din pacate nu am mai tinut legatura) care si-a facut mila de mine si mi-a facut prelungirea. toata afacerea cu prelungirea mea a durat cam o saptamana si ceva, timp in care m-am plimbat pe ruta cora pantelimon - auchan titan - si in cele din urma vodafone mosilor unde am reusit imposibilul.
de asta ce mai zici?


Nu au vrut sa-ti prelungeasca pe un an pt ca sunt ei penalizati, trebuie sa faca atat contracte noi cat si prelungiri pe 2 ani, daca nu ii cearta sefu'
daca mai intampini aceasta problema, suna din magazin la relatii clienti si spune-le ca nu vor sa-ti prelungeasca contractul pe un an, o sa se schimbe situatia
consultantul trebuie sa te convinga sa-l prelungesti pe 2 ani,sa-ti explice avantajele, el nu trebuie sa te oblige la 2 ani sau sa-ti spuna ca nu au acest serviciu....deci...suna la relatii clienti sau daca sti sefu' lui direct si mai bn

bafta alta data!
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 6 oct 2010 02:52 de Guest

Mare dreptate ai!Am lucrat si eu pana de curand in domeniu si am simtit cata relaxare,nepasare si dovada de retard au marea majoritate a clientilor ce intra intru magazin bazat pe telefonie mobila si noua tehnologie.Le explici contractul si tot ce au nevoie pt a se putea folosi de produsul sau serviciul achizitionat,le dai toate detaliile unde tb sa sune pt a semnala orice problema,le arati exact cum sa activeze un serviciu...dar ei NU,continua sa fie retardati la cote maxime!Te omoara zilnic cu probleme de 2 bani care ar trebui sa le rezolve ei singuri fara sa dea angajatiilor batai de cap,pt ca un angajat nu castiga chiar nimic pt rezolvarea problemelor si a ,,mofturilor,,.In momentul in care chiar ai o problema serioasa de rezolvat,nu mai ai putere si concentrare pt ca tziau mancato nebunii de mai devreme.
Asa ca ar fi bine sa nu mai aruncam fiecare nemultumire spre anumiti angajati pentru ca si ei au limitele lor de rabdare si competenta.Ar fi mai bine sa incercam sa ne descurcam si singuri cu chestiile banale si sa nu mai sarim ca arsi la orice gest care nu ne e pe plac.Nu ne obliga nimeni sa mergem la Geramanos sau sa ne abonam la Cosmote!


Editat de emobil pe 11 oct 2013 22:10
sus
Guest

Guest

Germanos egal cu niste bisnitari escroci


scris pe 24 ian 2011 20:39 de Guest

Sunt din Galati,am achizitionat un telefon Nokia E72,bune si frumoase,dupa doua saptamani m-au lasat castile,m-am dus la un reprezentat altul decat germanos sa-l intreb de ce nu functioneaza...erau stricate,sa uitat mai atent la telefon si-a vazut ca nu functiona cum trebuie.M-am prezentat la germanos pt a rezolva problema....au trecut 4 luni si nici acum nu au rezolvat nimic cu toate ca m-am adresat OPC.Astept sa vad ce va face justitia.
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 11 mai 2011 12:34 de Guest


Subscriu la cele spuse despre incompetenta celor de la Germanos. Eu am facut pe data de 08.04.2011 o cerere la ei de reziliere a contracutului de la ZAPP, iar ei mi-au inregistrat cererea in sistem ca fiind una de portare catre Cosmote; am sunat, mi-au spus ca a fost o eroare si ca au corectat. Iar acum, dupa o luna ma trezesc ca cei de la ZAPP imi spun ca cererea de portare a fost pur si simplu anulata, fara a mai fi inregistrata nici o cerere de reziliere.
Cineva zicea ca personalul acesta incompetent s-a schimbat? De cand? De luna asta?
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 29 mai 2011 01:45 de Guest



si eu as vrea un contact sa fac o reclamatiei asa zisei doamnei directoare ***. nu stiu duca la germanos criteriu de angajare este insalatoria sau prostia, dar a atins procentul maxim fata.......


reclamatii@cosmote.ro


Editat de emobil pe 9 oct 2013 21:43
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 29 mai 2011 02:30 de Guest



reclamatii@cosmote.ro

Inteleg ca unele persoane au dreptate si ca pierd timp si bani cu diverse probleme legate reteaua la care este abonat, dar cati dintre voi lucreaza in vanzari si cati au contact cu clientii romani? Are cineva idee cata informatie trebuie sa acumuleze un angajat Germanos?
Eu lucrez in Germanos de cativa ani,iar ceea ce am vazut in aceasta firma este de domeniul FANTASTICULUI.Acum, dupa ce am luat contact cu consumatori de telefonuie mobila pot spune ca le-am vazut pe toate, dar maine ma duc la munca si constat ca nu am vazut nimic si ca pe fiecare zi apare un caz cate te inchide.
Stiati ca sunt clienti care nu stiu ca un telefon mobil se incarca pentru a putea fi utilizat si ca unii dintre acestia intra in magazin, dau cu telefonul de podea si zic ca Germanos vinde telefoane defecte?
Stiati ca un reprezentant de vanzari este nevoit sa DESENEZE pentru ca o persoana sa inteleaga?
Stiati ca sunt persoane care intra in Germanos si vor mancare de pisici?
Stiati ca in germanos persoane care te pun sa le tastezi un mesaj text si sa cauti in agenda sa-l trimiti la ce numar vor ele?
Stiti ca toate astea se pot intampla in doar 2-3 ore de program?
Inainte sa ma angajez in firma asta eram om, iar acum sunt un terminat psihic.
Va inteleg pentru ca si eu la randul meu sunt consumator de servicii si pierd mult timp pentru a rezolva probleme care sunt dintr-o eroare umana sau aplicatie..., dar traim intr-o tara cu oameni needucati si care nu vor sa-si depasesca conditia.
Recunosc ca cei care lucreaza intr-un magazin Germanos nu sunt perfecti si ca nu va rezolva problemele in secunda 2, dar oare acolo unde lucrati voi totul este asa perfect?
sus
eugencoman

Newbie
4 mesaje

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 1 iun 2011 10:07 de eugencoman

GERMANOS - ramin cei mai nesimtiti si tepari, impreuna cu cei de la COSMOTE care pe linga asta iti maresc si factura aproape lunar. Daca nu verifici si nu faci reclamatie platesti ca prostul....

Pentru mine aceste doua companii de toata mizeria nu au nici o alta valoare decit - HOTI


Inteleg ca unele persoane au dreptate si ca pierd timp si bani cu diverse probleme legate reteaua la care este abonat, dar cati dintre voi lucreaza in vanzari si cati au contact cu clientii romani? Are cineva idee cata informatie trebuie sa acumuleze un angajat Germanos?
Eu lucrez in Germanos de cativa ani,iar ceea ce am vazut in aceasta firma este de domeniul FANTASTICULUI.Acum, dupa ce am luat contact cu consumatori de telefonuie mobila pot spune ca le-am vazut pe toate, dar maine ma duc la munca si constat ca nu am vazut nimic si ca pe fiecare zi apare un caz cate te inchide.
Stiati ca sunt clienti care nu stiu ca un telefon mobil se incarca pentru a putea fi utilizat si ca unii dintre acestia intra in magazin, dau cu telefonul de podea si zic ca Germanos vinde telefoane defecte?
Stiati ca un reprezentant de vanzari este nevoit sa DESENEZE pentru ca o persoana sa inteleaga?
Stiati ca sunt persoane care intra in Germanos si vor mancare de pisici?
Stiati ca in germanos persoane care te pun sa le tastezi un mesaj text si sa cauti in agenda sa-l trimiti la ce numar vor ele?
Stiti ca toate astea se pot intampla in doar 2-3 ore de program?
Inainte sa ma angajez in firma asta eram om, iar acum sunt un terminat psihic.
Va inteleg pentru ca si eu la randul meu sunt consumator de servicii si pierd mult timp pentru a rezolva probleme care sunt dintr-o eroare umana sau aplicatie..., dar traim intr-o tara cu oameni needucati si care nu vor sa-si depasesca conditia.
Recunosc ca cei care lucreaza intr-un magazin Germanos nu sunt perfecti si ca nu va rezolva problemele in secunda 2, dar oare acolo unde lucrati voi totul este asa perfect?
sus
Guest

Guest

Pacalita de germanos


scris pe 8 iul 2011 12:16 de Guest

Sunt, intr-adevar mizerabili! Vand telefoane proaste, care se strica imediat. Eu am cumparat un Motorola in noiembrie 2010, care s-a defectat dupa jumatate de an. Mi-au spus ca nu au depanatori in localitate, ca tel tb trimis in Bucuresti, ca dureaza cateva saptamani, ca nu dau telefon provizoriu in timpul asta. Si, pt ca aveam doar certificatul de garantie insa ratacisem factura, am solicitat eliberarea unui duplicat, pentru ca nenorocitii au duplicate si mi-a raspuns cucoana ca nu o sa se oboseasca acum contabilul sa-mi caute mie factura! Buuuuuuuuun...i-am spus atunci matracucii sa-mi repare tel contra cost si mi-a spus in fata ca ei nu repara decat telefoane in garantie si ca nu mi-l primeste, deci pot sa-l...arunc!. ASTIA SUNT CEI DE LA GERMANOS, OAMENI BUNI!!!!!
sus
Guest

Guest

Re: Pacalita de germanos


scris pe 11 aug 2011 01:20 de Guest

Sunt, intr-adevar mizerabili! Vand telefoane proaste, care se strica imediat. Eu am cumparat un Motorola in noiembrie 2010, care s-a defectat dupa jumatate de an. Mi-au spus ca nu au depanatori in localitate, ca tel tb trimis in Bucuresti, ca dureaza cateva saptamani, ca nu dau telefon provizoriu in timpul asta. Si, pt ca aveam doar certificatul de garantie insa ratacisem factura, am solicitat eliberarea unui duplicat, pentru ca nenorocitii au duplicate si mi-a raspuns cucoana ca nu o sa se oboseasca acum contabilul sa-mi caute mie factura! Buuuuuuuuun...i-am spus atunci matracucii sa-mi repare tel contra cost si mi-a spus in fata ca ei nu repara decat telefoane in garantie si ca nu mi-l primeste, deci pot sa-l...arunc!. ASTIA SUNT CEI DE LA GERMANOS, OAMENI BUNI!!!!!

Tin sa va anunt ca vorbiti intr-o totala necunostinta de cauza!
In primul rand,nu Germanos fabrica telefoanele mobile.
Aceleasi telefoane sunt vandute de orice dealer din RO sau restul lumii.
Faptul ca telefonul se strica,dupa o zi,doua sau o jumate de an...nu e un capat de lume,se repara sau se ia altul,nimic nu tine o vesnicie.Daca ar tine un telefon 5 ani,profitul producatorilor unde ar mai fi?
In al doilea rand Germanos are singurul service central autorizat in Romania si acolo sunt trimise toate telefoanele de la orice operator,e normal sa dureze mult o reparatie.
In al treilea rand,ca si client nu aveti doar drepturi ci si obligatii.Una dintre obligatiile clientului la trimiterea telefonului in service e sa prezinte factura de cumparare impreuna cu garantia.Angajatul din magazin e doar intermediar intre client si service,nu e obligat sa tina seama de iresponsabilitatea fiecarui client care nu poate pastra un act important.
In ultimul rand Germanos e o companie care de retail,urmareste vanzarea produselor,nu repararea lor daca nu fac si nu indeplindesc conditiile de garantie!
Inainte sa ne exprimam anumite nemultumiri,ar fi mai ok daca am fi foarte bine informati in ceea ce spunem,altfel...parem stupizi!
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos(si cosmote)


scris pe 3 oct 2011 22:52 de Guest

Aveti grija cu Germanos,ex. cel din Piata Rahova,mi-am pierdut telefonul si trebuia sa imi scot alta cartela,am sunat la Cosmote ca sa imi blochez abonamentul,cei de acolo mi-au spus sa merg la cel mai apropiat sediu Cosmote,si beneficiez de un sim gratuit deoarece sunt de mai mult timp in reteaua lor.Zis si facut , numai ca acolo surpriza...mi-au cerut o taxa de 7 euro si nici chitanta nu mi sa dat.


Eu am patit sa mi se demagnetizeze cartela care o avea de pe timpul Cosmorom ului. adica aprox 10 ani, plus minus ceva neglijabil
Tot am platit aproape 39 de ron
E normal sa mai folosim reteaua asta de jepcari???
sus
Guest

Guest

DAN -> Re: Pacalita de germanos


scris pe 10 oct 2011 01:29 de Guest


Tin sa va anunt ca vorbiti intr-o totala necunostinta de cauza!
In primul rand,nu Germanos fabrica telefoanele mobile.
Aceleasi telefoane sunt vandute de orice dealer din RO sau restul lumii.
Faptul ca telefonul se strica,dupa o zi,doua sau o jumate de an...nu e un capat de lume,se repara sau se ia altul,nimic nu tine o vesnicie.Daca ar tine un telefon 5 ani,profitul producatorilor unde ar mai fi?
In al doilea rand Germanos are singurul service central autorizat in Romania si acolo sunt trimise toate telefoanele de la orice operator,e normal sa dureze mult o reparatie.
In al treilea rand,ca si client nu aveti doar drepturi ci si obligatii.Una dintre obligatiile clientului la trimiterea telefonului in service e sa prezinte factura de cumparare impreuna cu garantia.Angajatul din magazin e doar intermediar intre client si service,nu e obligat sa tina seama de iresponsabilitatea fiecarui client care nu poate pastra un act important.
In ultimul rand Germanos e o companie care de retail,urmareste vanzarea produselor,nu repararea lor daca nu fac si nu indeplindesc conditiile de garantie!
Inainte sa ne exprimam anumite nemultumiri,ar fi mai ok daca am fi foarte bine informati in ceea ce spunem,altfel...parem stupizi!


Sunt de acord ca Germanos nu este producatorul telefoanelor si ca nu e vina lor daca se strica. Sunt de acord ca Germanos e o firma mare si tare. Singura veriga slaba : ANGAJATII INCOMPETENTI ! Cei buni ...a plecat peste mari si tari, cei slabi au ramas. Se descurca si Germanos cu ce gaseste prin ograda... Atentie! Nu Germanos te-a pacalit ci niste oameni care lucreaza la Germanos. Unii se chinuie sa ridice firma cat mai mult iar altii (din prostie, nestiinta, rautate...mai adaugati voi...) o trag in jos si o fac de ras. Nu sunt si nu am fost angajat Germanos (mai degraba, candva, concurentul lor). Am avut si eu personal un telefon la ei in service ...si a durat 5 luni pana mi l-au returnat !! A fost nevoie de interventie si la OPC. Asa ca, prieteni, pastrati-va hartiutele care vi se dau, cititi-le si actionati atunci cand se cuvine (doar atunci)! Cunoaste-ti-va drepturile si obligatiile in calitate de consumatori.
sus
memol

Newbie
1 mesaje

Re: DAN -> Pacalita de germanos


scris pe 12 oct 2011 11:46 de memol



Sunt de acord ca Germanos nu este producatorul telefoanelor si ca nu e vina lor daca se strica. Sunt de acord ca Germanos e o firma mare si tare. Singura veriga slaba : ANGAJATII INCOMPETENTI ! Cei buni ...a plecat peste mari si tari, cei slabi au ramas. Se descurca si Germanos cu ce gaseste prin ograda... Atentie! Nu Germanos te-a pacalit ci niste oameni care lucreaza la Germanos. Unii se chinuie sa ridice firma cat mai mult iar altii (din prostie, nestiinta, rautate...mai adaugati voi...) o trag in jos si o fac de ras. Nu sunt si nu am fost angajat Germanos (mai degraba, candva, concurentul lor). Am avut si eu personal un telefon la ei in service ...si a durat 5 luni pana mi l-au returnat !! A fost nevoie de interventie si la OPC. Asa ca, prieteni, pastrati-va hartiutele care vi se dau, cititi-le si actionati atunci cand se cuvine (doar atunci)! Cunoaste-ti-va drepturile si obligatiile in calitate de consumatori.



saluT...RASP SI MIE ....VREAU SA IMI IAU TELEFEON IN RATE DE LA GERMANOS DAR NU PREA MAI SUNT SIGURA DUPA CE AM CITIT MESAJELE VOASTRE ...DACA NU SPUNETI-MI UNDE SE MAI POT FACE RATE PENTRU TELEFOANE ...VREAU UN NOKIA C3 SI STIU DE LA MAI MULTI K E BUNICEL ..IN FINE , VROIAM SA IL IAU DE LA GERMANOS IN RATE FIXE ...DAR NU AS VREA SA MI SE STRICE TEL DUPA CATEVA ZILE/LUNI ...CE ALTE OPTIUNI AS MAI AVEA ? UNDE SE MAI FAC RATE PENTRU TELEFOANE ? MULTUMESC ...ASTEPT UN RASPUNS CAT MAI REPEDE ..E URGENT ...FLORY
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 1 feb 2012 12:49 de Guest

Am patit-o si eu cu service-ul de la Germanos! Am cumparat un gps Smailo HD de la ei si dupa aproximativ 1 an au aparut cateva linii orizontale. Am fost cu el la magazin (complex Orhideea), l-au luat in primire pe 17 dec 2011. Cum nu m-a contactat nimeni pana pe 19 ianuarie 2012, am fost sa vad ce se intampla. Din pacate problema nu era rezolvata si raspunsul lor a fost ca EU trebuie sa-l trimit la Cluj, la service. Am refuzat categoric si nu am vrut sa-l ridic! Ulterior l-au trimis ei si l-am ridicat pe data de 31 ianuarie 2012, dar au refuzat sa-mi prelungeasca garantia, desi asa prevede legea!

Sfatul meu: sunt niste nesimtiti! Mai bine nu cumparati nimic de la Germanos si orientati-va catre alti distribuitori!
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 24 apr 2012 16:04 de Guest

Ia te uita ce s-a suparat nenea!!! Doare adevaraul, nu-i asa? Adevarul este ca avem si motive sa ne plangeti, sunteti niste indolenti si incompetenti si in magazine si in sediul central, da, da...si voi vanzatorii ( ca pana la urma asta sunteti) si operatorii! Macar ai bunul simt si nu mai jigni, datorita noua ai tu un salariu!

Editat de emobil pe 11 oct 2013 22:12
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 9 mai 2012 09:57 de Guest



si eu as vrea un contact sa fac o reclamatiei asa zisei doamnei directoare ***. nu stiu duca la germanos criteriu de angajare este insalatoria sau prostia, dar a atins procentul maxim fata.......
Sunt niste Nesimtiti cei de la germanos si cei de la service , eu din cauza unui angajat am pierdut garantia la telefon, l-am intrebat daca pot sa fac update la soft si mi s-a spus ca da doar de siteul oficial , am trimis telefonul in service pentru arderea unui led si l-am primit inapoi fara a fi reparat pentru ca am facut update la soft.ce legatura are arderea unui led cu updateul softului


Editat de emobil pe 9 oct 2013 21:43
sus
Guest

Guest

Re: Pacalita de germanos


scris pe 24 mai 2012 15:07 de Guest

Sa inteleg ca inainte de a intra in Germanos trebuie sa cunoastem toate regulamentele firmei ca si cum am lucra acolo,altfel vom parea stupizi. Dar cu stupizii care deja lucreaza la Germanos ce te faci, ca pe ei nu ai nici o sansa sa-i mai educi

Tin sa va anunt ca vorbiti intr-o totala necunostinta de cauza!
In primul rand,nu Germanos fabrica telefoanele mobile.
Aceleasi telefoane sunt vandute de orice dealer din RO sau restul lumii.
Faptul ca telefonul se strica,dupa o zi,doua sau o jumate de an...nu e un capat de lume,se repara sau se ia altul,nimic nu tine o vesnicie.Daca ar tine un telefon 5 ani,profitul producatorilor unde ar mai fi?
In al doilea rand Germanos are singurul service central autorizat in Romania si acolo sunt trimise toate telefoanele de la orice operator,e normal sa dureze mult o reparatie.
In al treilea rand,ca si client nu aveti doar drepturi ci si obligatii.Una dintre obligatiile clientului la trimiterea telefonului in service e sa prezinte factura de cumparare impreuna cu garantia.Angajatul din magazin e doar intermediar intre client si service,nu e obligat sa tina seama de iresponsabilitatea fiecarui client care nu poate pastra un act important.
In ultimul rand Germanos e o companie care de retail,urmareste vanzarea produselor,nu repararea lor daca nu fac si nu indeplindesc conditiile de garantie!
Inainte sa ne exprimam anumite nemultumiri,ar fi mai ok daca am fi foarte bine informati in ceea ce spunem,altfel...parem stupizi!
sus
Guest

Guest

Re: Pacalita de germanos


scris pe 30 mai 2012 17:12 de Guest

Sa inteleg ca inainte de a intra in Germanos trebuie sa cunoastem toate regulamentele firmei ca si cum am lucra acolo,altfel vom parea stupizi. Dar cu stupizii care deja lucreaza la Germanos ce te faci, ca pe ei nu ai nici o sansa sa-i mai educi
vreau sa stiu si eu daca se poate scapa de un contract facut la cosmote.motivele ar fi multe;factura incarcata,lipsa semnalului,efectiv nu se poate discuta cu operatorii cosmote,serviciul info cost nu functioneaza si altele.daca stie cineva ceva concret id-ul meu este miorika_kri.va multumesc
sus
Guest

Guest

Re: Pacalita de germanos


scris pe 12 iun 2012 10:33 de Guest

vreau sa stiu si eu daca se poate scapa de un contract facut la cosmote.motivele ar fi multe;factura incarcata,lipsa semnalului,efectiv nu se poate discuta cu operatorii cosmote,serviciul info cost nu functioneaza si altele.daca stie cineva ceva concret id-ul meu este miorika_kri.va multumesc



pai toti cei care vorbesc ca inecatii dupa aceea dau vina pe operator,
inainte sa semnezi un contract nu te-ai gandit sa te interesezi si de semnal, daca stii ca stai intr-o zona cu probleme? puteai sa-ti iei o cartela sau sa-i intrebi pe vecinii care mai au cosmote;
daca este semnal, inseamna cai ai o problema cu telefonul;
de fapt ai facut un abonament ca sa-ti iei un telefon, de ce nu recunosti?
daca ai o problema cu factura solicita un desfasurator, si daca e ceva in neregula depune o sesizare-exista formular tip
sus
Guest

Guest

Re: nesimtirea si incompetenta germanos


scris pe 10 aug 2013 00:20 de Guest


Mare dreptate ai!Am lucrat si eu pana de curand in domeniu si am simtit cata relaxare,nepasare si dovada de retard au marea majoritate a clientilor ce intra intru magazin bazat pe telefonie mobila si noua tehnologie.Le explici contractul si tot ce au nevoie pt a se putea folosi de produsul sau serviciul achizitionat,le dai toate detaliile unde tb sa sune pt a semnala orice problema,le arati exact cum sa activeze un serviciu...dar ei NU,continua sa fie retardati la cote maxime!Te omoara zilnic cu probleme de 2 bani care ar trebui sa le rezolve ei singuri fara sa dea angajatiilor batai de cap,pt ca un angajat nu castiga chiar nimic pt rezolvarea problemelor si a ,,mofturilor,,.In momentul in care chiar ai o problema serioasa de rezolvat,nu mai ai putere si concentrare pt ca tziau mancato nebunii de mai devreme.
Asa ca ar fi bine sa nu mai aruncam fiecare nemultumire spre anumiti angajati pentru ca si ei au limitele lor de rabdare si competenta.Ar fi mai bine sa incercam sa ne descurcam si singuri cu chestiile banale si sa nu mai sarim ca arsi la orice gest care nu ne e pe plac.Nu ne obliga nimeni sa mergem la Geramanos sau sa ne abonam la Cosmote!




BAI DESTEPTULE !!!!
Bine ca le sti tu pe toate!!! Nu cred ca e vina mea ca iti vin tie tot felul de retardati si te intreaba tot felul de rahaturi, si te saturi tu de munca. Daca nu iti convine, schimba-ti meseria. Treaba ta e sa stai acolo si sa-mi raspunzi mie la intrebarile pe care ti le pun, ca de aia am venit la tine. Daca stiam toti sa ne descurcam singuri, nu mai veneam la tine sa-ti cerem serviciile. Daca x si y nu mai vin la tine, tu stai cu magazinul gol si in cazul asta te duceai in piata sa vinzi cartofi, ca poate acolo nu te streseaza nimeni.
Problema e ca voi astia "desteptii" catalogati omul de cand intra pe usa. Il analizati bine, va uitati ce pantofi are omu in picioare, ce curea are la pantaloni, ce ceas are la mana, si abia la urma va uitati la telefonul omului. Bai fratilor...cand eu platesc cateva milioane pe luna pentru serviciile voastre, cosmote-germanos, astept sa fiu tratat cum trebuie. nu eu trebuie sa fiu ala care sa ma rog de voi sa ma bagati in seama. Voi trebuie sa-mi deschideti usa cand intru in magazin, ca datorita mie si restul "retardatilor" ai un job si un ban in buzunar. Asa ca...stimate "prieten" mai gandeste-te odata inainte sa spui ce ai spus mai devreme.
sus
Guest

Guest

Re: Pacaleala Germanos


scris pe 23 sep 2013 17:29 de Guest

Prietene, tu lucrezi la germanos se pare, deci esti un hot. Daca te uitai la reclama ,, Stii cine sunt eu? eu sunt cetatean European si am drepturi!''..... intelegeai mai multe.
Da, eu am drepturi, cand cumpar ceva si platesc, am drepturi. Daca nu imi respecti dreptul sigur te reclam la o autoritate si dupa aceea dupa ce isi ia firma amenda garantat, fac o petitie la firma la tine si zic ca tu ai creat paguba, ca sa te dea afara de incompetent ce esti.
Telefoanele sunt mizerabile la germanos, ce nu trec la testele pentru vest ajung la germanos.
Si eu am problem cu germanos.....ce nume...auzi...germanos de parca are vreo treaba cu Germania.
Cand dai 2000 lei pe un telefon si se sctrica cu cateva zile inainte de garantie, asta inseamna ca m-ai inselat. Eu nu mi-am luat bibelou si vreau banii inapoi. Ma bat cu voi si in instant pana va las sarmani.

Tin sa va anunt ca vorbiti intr-o totala necunostinta de cauza!
In primul rand,nu Germanos fabrica telefoanele mobile.
Aceleasi telefoane sunt vandute de orice dealer din RO sau restul lumii.
Faptul ca telefonul se strica,dupa o zi,doua sau o jumate de an...nu e un capat de lume,se repara sau se ia altul,nimic nu tine o vesnicie.Daca ar tine un telefon 5 ani,profitul producatorilor unde ar mai fi?
In al doilea rand Germanos are singurul service central autorizat in Romania si acolo sunt trimise toate telefoanele de la orice operator,e normal sa dureze mult o reparatie.
In al treilea rand,ca si client nu aveti doar drepturi ci si obligatii.Una dintre obligatiile clientului la trimiterea telefonului in service e sa prezinte factura de cumparare impreuna cu garantia.Angajatul din magazin e doar intermediar intre client si service,nu e obligat sa tina seama de iresponsabilitatea fiecarui client care nu poate pastra un act important.
In ultimul rand Germanos e o companie care de retail,urmareste vanzarea produselor,nu repararea lor daca nu fac si nu indeplindesc conditiile de garantie!
Inainte sa ne exprimam anumite nemultumiri,ar fi mai ok daca am fi foarte bine informati in ceea ce spunem,altfel...parem stupizi!
sus
Pagina: 1 2 3 inapoi | inainte  



    Forum telefoane mobile

Afla secretele fiecarui mobil si gaseste raspuns la problemele si intrebarile tale pe forum!

Cont iTunes
scris de Mihai144268 pe 13-03 ora 02:57

Va recomand asa ceva
scris de CostinSilviu1990 pe 22-02 ora 18:32

Digi intra peste un abonat orange
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:26

digi mobil blocat
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:17

nu merge hard reset
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:56

Service Profesional
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:55

cum sti daca e fake sau nu
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:53

Jtag
scris de CostinSilviu1990 pe 29-12 ora 00:00

lycamobile
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 23:42

DEBLOCARE CARD Micro SD
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 16:00

intra in forum



Catalog telefoane mobile: Nokia / Samsung / Sony / LG / Motorola / Sagem / Apple iPhone / HTC / Blackberry / Palm

HOT stuff: Coduri secrete telefoane / Portabilitate - cum pastrezi numarul / Super oferte / Telefoane mobile noi

copyright ©2008-2017 eMobil.ro by HTD Publishing
home | despre eMobil.ro | termeni si conditii de utilizare | contact