|
|
|
Nokia este brandul cu cel mai mare impact in Romania in 2009scris de emobil / marşi, 21 iul 2009 Romanii prefera Nokia, e un lucru stiut. Daca intrebi utilizatorii de Nokia de ce au ales acest telefon, raspunsurile sunt de tipul: "este fiabil", "este performant", "este usor de folosit". Revista Biz a facut un studiu care confirma preferinta romanilor pentru marca finlandeza.Conform studiului realizat de compania de cercetare Synovate pentru Revista Biz, Nokia ramane lider in topul brandurilor cu cel mai mare impact din Romania, fiind mentionat spontan de 27,7% dintre respondenti. E interesant ca o marca de telefoane mobile depaseste BMW, Mercedes si Coca Cola. Daca mi-e usor sa inteleg ca nu oricine isi cumpara un BMW sau un Mercedes, ma asteptam ca bautura Coca Cola sa fie mai raspandita (si brandul sa fie mai cunoscut) decat Nokia. Studiul comandat de Revista Biz a fost realizat pe mai mult de 1.000 de respondenti. Acestia au ierarhizat brandurile dupa cinci criterii: popularitate, incredere, prestigiu, optimism si inovatie.
1 comentarii. Posteaza un comentariu Posteaza un comentariu |
Alte categorii Alte articole Nokia vrea sa faca telefoane care se incarca singureNokia anunta rezultate financiare bune pentru Q1 2010. Symbian^3 si Symbian^4 se apropieNokia isi schimba CEO-ul. In locul lui Olli-Pekka Kallasvuo vine Stephen Elop de la MicrosoftNokia anunta rezultatele financiare pe Q4 2009. A fost un trimestru bunNokia reduce costurile renuntand la Mobile World Congress 2010 si la 330 de angajati Forum telefoane mobile
|