|
|
|
Voxline evalueaza piata de promotii cu participare prin SMS la un milion de euroscris de emobil / miercuri, 17 feb 2010 tag: Telecom Voxline, unul dintre jucatorii importanti pe piata romaneasca de mobile marketing, a publicat o analiza care estimeaza ca piata de promotii cu participare prin SMS a atins in 2009 valoarea de un milion de euro. Anul 2010 ar putea aduce inscrieri in promotii prin intermediul unui site mobil.Desi anul 2009 a dus la scaderi ale bugetelor de marketing pentru unele companii, piata de promotii cu participare prin SMS a crescut. Acest lucru se bazeaza pe dorinta companiilor de a cheltui banii eficient si de a obtine rezultate usor de cuantificat. Principalul obiectiv al campaniilor de mobile marketing a fost impulsionarea vanzarilor. Cele mai multe produse pentru care au fost create campanii de mobile marketing in 2009 sunt alimentele, bauturile alcoolice si tigarile. A scazut foarte mult numarul promotiilor pentru electronice si electrocasnice, cosmetice, detergenti si constructii. Premiile cumulate in cadrul acestor promotii au ajuns la o valoare aproximativa de 6 milioane de euro, in crestere fata de 2008. Voxline nu face estimari financiare pentru 2010, dar se asteapta sa creasca numarul promotiilor prin SMS care au si site web dedicat. De asemenea, vor fi cel putin cinci branduri care vor utiliza un site mobil ca modalitate de inscriere in promotie.
Posteaza un comentariu |
Alte categorii Alte articole Forum telefoane mobile
|