Guest
Guest
|
problema schimbare abonament
scris pe 12 oct 2009 11:48 de Guest
Salut...Am schimbat recent by the phone abonamentul meu Orange-Free cu Delfin 8(400 min Orange+100 min nationale)...la 415 sau pe net (in contul orange), la Cronos imi spune ca am nush cate minute orange(vreo 250), si atat. In plus acumulez deja cost suplimentar. E o greseala undeva?(mentionez ca data de emitere a facturii a trecut, deci modificarea s-a efectuat-dar fara beneficiile propriu-zise ale acestui tip de abonament ).
|
sus |
|
xtreme
Expert member 637 mesaje
|
Re: problema schimbare abonament
scris pe 12 oct 2009 23:01 de xtreme
Salut...Am schimbat recent by the phone abonamentul meu Orange-Free cu Delfin 8(400 min Orange+100 min nationale)...la 415 sau pe net (in contul orange), la Cronos imi spune ca am nush cate minute orange(vreo 250), si atat. In plus acumulez deja cost suplimentar. E o greseala undeva?(mentionez ca data de emitere a facturii a trecut, deci modificarea s-a efectuat-dar fara beneficiile propriu-zise ale acestui tip de abonament ). Intra in webcare si vezi daca ti s-a activat exact ce voiai tu. Daca nu gasesti nimic gresit in webcare, suna la relatii clienti sa te lamureasca.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: problema schimbare abonament
scris pe 13 mar 2010 14:53 de Guest
Salut...Am schimbat recent by the phone abonamentul meu Orange-Free cu Delfin 8(400 min Orange+100 min nationale)...la 415 sau pe net (in contul orange), la Cronos imi spune ca am nush cate minute orange(vreo 250), si atat. In plus acumulez deja cost suplimentar. E o greseala undeva?(mentionez ca data de emitere a facturii a trecut, deci modificarea s-a efectuat-dar fara beneficiile propriu-zise ale acestui tip de abonament ).
nu e nici o problema si abonamentul s-a schimbat insa serviciul cronos nu iti arata corect mai mult ca sigur....ori suni la ei ori astepti vreo 2 zile si ai sa vezi ca e ok(costul suplimentar nu cred ca exista....iti arata aiurea)
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: problema schimbare abonament
scris pe 15 apr 2010 10:34 de Guest
Salut...Am schimbat recent by the phone abonamentul meu Orange-Free cu Delfin 8(400 min Orange+100 min nationale)...la 415 sau pe net (in contul orange), la Cronos imi spune ca am nush cate minute orange(vreo 250), si atat. In plus acumulez deja cost suplimentar. E o greseala undeva?(mentionez ca data de emitere a facturii a trecut, deci modificarea s-a efectuat-dar fara beneficiile propriu-zise ale acestui tip de abonament ).
Salut pe toata lumea! Numele meu este Andy Abels. Aceleasi probleme pe care le ai tu le am si eu. Cred ca ar trebui sa facem o actiune colectiva si in final sa dam in judcata societatea pt inselaciune si furt. Furtul consta in faptul ca nu-ti acorda minutele in mod corect, promotiile de care ar trebui sa beneficiezi, la un moment dat dispar, fara ca macar sa ti se aduca la cunostinta ca, nu mai beneficiezi de acestea. Nu exista transparenta, in sensul ca pe serviciul cronos ar trebui sa vezi cate minute internationale ai consumat, cat ai consumat cu net-ul, daca ai un abonament limitat. Costurile suplimentare apar asa din senin. eu nu am folosit deloc internetul, nici alte optiuni care sa implice un transfer de date si mi-a aparut cost suplimentar. Mai mult, acum am un cost suplimentarde aproape 3 ori decat valoarea abonamentului - delfin 20.
|
sus |
|
Guest
Guest
|
Re: problema schimbare abonament
scris pe 7 mai 2011 13:59 de Guest
Daca s-a facut schimbarea de abonament in timpul lunii, si nu la data de facturare atunci minutele primite sunt proportional cu numarul de zile ramase pana la data de facturare
|
sus |
|
|
Forum telefoane mobile
|