Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
      Adauga mobilul
tau aici!
Fa-ti cont acum
HomeNoutatiTelefoane mobileForumJocuriAplicatii
Cautare
cautare avansata
Pagina: 1  

Guest

Guest

probleme inchidere serviciu date


scris pe 19 mai 2011 17:23 de Guest

pentru ca am mai avut probleme cu cei de la orange cand am incercat sa renunt la abonamente de data asta am fost un om prevazator si am sunat cu 2 luni in avans pentru a-i anunta ca doresc sa reziliez serviciul de internet de la ei.
masura de prevedere s-a dovedit oricum inutila pentru ca desi m-au asigurat ca serviciul este inchis mi-a venit facura. am refuzat sa platesc si atunci mi-au inchis cele 2 abonamente voce.
pentru cei care au rabdare sa citeasca asta am aflat dupa ce am vorbit cu 3 persoane de la serviciu clienti voce si 6 de la serviciu clienti date:
cererea de reziliere a fost inregistrata pe 28 februarie, pe 9 martie au sunat cei de la reziliere contracte. nu am putut raspunde la telefon si atunci am primit mesaj pentru a-i contacta. Am sunat in decursul aceleiasi zile si am reafirmat "vreau sa renunt". Au revenit cu un telefon pe 20 aprilie si se pare ca abia atunci a fost inregistrata cererea si vor opri abonamentul abia pe 25 mai.
am aflat 2 lucruri: cele 30 de zile nu incep sa curga de la data la care ceri tu, in calitate de titular, rezilierea ci abia de la data la care cei de la departamentul de reziliere binevoiesc sa te sune. Apel care ar trebui sa fie in maxim 10zile lucratoare.Daca te suna si nu raspunzi, se considera ca cererea este anulata si in momentul in care ii suni pentru confirmare se face o noua cerere, in legatura cu care trebuie sa te contacteze cei de la departamentul de reziliere. Si uite tot asa...
Eu nu prea cred ca este adevarat ceea ce mi-au zis. E drept ca varianta asta au sustinut-o numai cei de la serviciul date, mai exact 4 dintre cele 6 persoane cu care am vorbit. cei de la voce au spus ca termenul de 30 de zile incepe din momentul in care este facuta solicitarea de catre titular.
Intr-un final au inregistrat o reclamatie nu mai stiu le ce departament ce urma sa fie solutionata in maxim 7 zile lucratoare, au repornit abonamentele voce, au sunat si si-au cerut scuze(hai sa nu faceti reclamtie, multi oameni, se mai fac greseli) si 5 ore mai tarziu am primit mesaj pe telefon:"Sesizarea dumneavoastra a fost solutionata pozitiv.Serviciul date Orange".

Si banii mei(am sunat pe numarul de fix ca sa ii pot prinde la telefon)? ca sa nu mai zic cati nervi mi-au facut...cand se putea rezolva de prima data cand am sunat!!!!

Asa ca pe mine m-au pierdut de client
sus
Pagina: 1  



    Forum telefoane mobile

Afla secretele fiecarui mobil si gaseste raspuns la problemele si intrebarile tale pe forum!

Cont iTunes
scris de Mihai144268 pe 13-03 ora 02:57

Va recomand asa ceva
scris de CostinSilviu1990 pe 22-02 ora 18:32

Digi intra peste un abonat orange
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:26

digi mobil blocat
scris de CostinSilviu1990 pe 18-01 ora 19:17

nu merge hard reset
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:56

Service Profesional
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:55

cum sti daca e fake sau nu
scris de CostinSilviu1990 pe 3-01 ora 19:53

Jtag
scris de CostinSilviu1990 pe 29-12 ora 00:00

lycamobile
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 23:42

DEBLOCARE CARD Micro SD
scris de CostinSilviu1990 pe 28-12 ora 16:00

intra in forum



Catalog telefoane mobile: Nokia / Samsung / Sony / LG / Motorola / Sagem / Apple iPhone / HTC / Blackberry / Palm

HOT stuff: Coduri secrete telefoane / Portabilitate - cum pastrezi numarul / Super oferte / Telefoane mobile noi

copyright ©2008-2017 eMobil.ro by HTD Publishing
home | despre eMobil.ro | termeni si conditii de utilizare | contact